Darmowa dostawa od 150,00 zł
Wysyłka w 24H
Zwrot do 60 dni
Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową
Bluza męska rozpinana bez kaptura CARMELO - szara
Bluza męska rozpinana bez kaptura CARMELO - szara
Bluza męska rozpinana bez kaptura CARMELO - szara
Bluza męska rozpinana bez kaptura CARMELO - szara
Bluza męska rozpinana bez kaptura CARMELO - szara
Bluza męska rozpinana bez kaptura CARMELO - szara
Bluza męska rozpinana bez kaptura CARMELO - szara
Bluza męska rozpinana bez kaptura CARMELO - szara
Bluza męska rozpinana bez kaptura CARMELO - szara
Bluza męska rozpinana bez kaptura CARMELO - szara

Bluza męska rozpinana bez kaptura CARMELO - szara

CARMELO
139,99 zł
/ szt. brutto
Rozmiar
Ostatnie sztuki!
Ostatnie sztuki!
Ten produkt nie jest dostępny w sklepie stacjonarnym
Bezpieczne zakupy
  S M L XL
A 66 68 70 72
B 52 54 56 58
C 44 45 46 47
D 65 66 67 68
Koszty dostawy
Opis i skład

  • Fason w stylu marynarki, kardiganu.
  • Duże, ozdobne kieszenie.
  • Wysoka stójka pod szyją.
  • Kontrastowe guziki.
  • Dzianina gruba, mięsista, przyjemna w dotyku.
  • Bluza występuje w kilku najmodniejszych kolorach.
  • Wyprodukowano w Polsce.
  • Skład: 80% Baumvolle, 20% Polyester
  • Kolor: szara
Opis kolekcji
Opinie

Opinie o Bluza męska rozpinana bez kaptura CARMELO - szara

4.97
Liczba wystawionych opinii: 357
5/5
Obie bluzy bardzo ładne - mąż zadowolony
Grażyna, Łomża
2022-05-03
5/5
Przyjemne w dotyku, eleganckie. Tego mi właśnie było potrzeba. Zakup bardzo udany
Piotr, POGORZYCE
2022-04-28
5/5
Bluza fajna, rozmiar pasuje. Polecam.
Bartłomiej, Rychwał
2022-02-24
5/5
185cm zwrostu, 80kg - M leży idealnie. Dobra jakość. Polecam
Paweł BasenComplex, Opole
2022-02-08
5/5
Ładna bluza całkiem elegancka. Bez zastrzeżeń.
Ewelina, Jarosty
2022-01-21
5/5
Bluza taka jak w opisie. Ładny kolor, mięciutka, polecam.
Grażyna, Warszawa (Rembertów)
2022-01-19
5/5
Świetna bluza. Nadaje się na zamianę za marynarkę.
Beata, Białystok
2022-01-18
5/5
Bluza piękna zgodna z opisem bardzo polecam.
Halina, Narew
2022-01-12
5/5
Ciepła, wygląda super
Marcin, Mrowla
2022-01-04
5/5
Świetna bluza, wygląda identycznie jak na zdjęciu. Rozmiar M na 179cm, 78kg leży idealnie.
Darek, Górowo Iławeckie
2022-01-04
5/5
Bluza męska rozpinana bez kaptura CARMELO - granatowa- super. Meżowi bardzo się podoba :)
LILIANNA, ZBĄSZYŃ
2021-12-28
5/5
Nieco zaniżona rozmiarówka, poza tym wykonanie b.dobre
Barbara, Łódź
2021-12-26
5/5
Świetny i wysokiej jakości produkt. Polecam.
Robert, Leszno
2021-12-22
5/5
Bluza bardzo dobrze wygląda
Marta, Opatówek
2021-12-18
5/5
Bluza taka jak na zdjęciu tylko trochę ciemniejsza. Mięciutka, cieplutka leciutka. Udany zakup.
Jadwiga, Płock
2021-12-14
5/5
Fajna ,ciepła bluza Polecam
Ryszard, Kraków
2021-12-12
5/5
Fajna,orginalna stylowa bluza
Krzysztof, Inowrocław
2021-12-10
5/5
Super bluza bardzo lubię ją nosić
Damian, Odolanów
2021-12-05
5/5
Świetna bluza do biura, czy na pół oficjalne spotkania. Stylem jest bardzo neutralna. Opis składu i zdjęcia 1:1 jak w rzeczywistości - jest mięciutka i wygodna. Polecam. Tylko sprawdźcie rozmiar przed zakupem ;)
Miłosz, Dąbrowa Górnicza
2021-12-03
5/5
Zamówiłam dla męża i mówi, że petarda :) Ładnie leży, jest dopasowany w talii. Polecam.
Anna, Rzeszów
2021-12-03
5/5
Bluza jest bardzo wygodna, rozmiarówki są dobrze oznaczone
Paweł, Kraków
2021-12-03
5/5
Bardzo dobrej jakości
Marek, Krakow
2021-11-20
5/5
Szybką wysyłka, towar zgodny z opisem godny polecenia.
Magdalena, Rzeszów
2021-11-17
5/5
Bluza fajna, taka cieplejsza
Angelika, Poznań
2021-11-16
5/5
Fajna bluzo-marynarka. Jedynie kolor na żywo bardziej przypomina brudny róż. Ale pasuje zarówno do eleganckich spodni jak i do jeansów. Polecam.
Krzysztof, Rybnik
2021-11-15
5/5
Miły w dotyku, ładnie układa się na użytkowniku. Bardzo ciemny granat, z wywiniętym kołnierzem podnosi poziom formalny - wygląda trochę jak marynarka. 175cm / 70kg rozmiar S, przy większej wadze (lub wzroście) sugerowałbym rozmiar M.
Maciej, Piastów
2021-11-03
5/5
ok wszystko szybka dostawa towar zgodny z opisem
Sławek, Kraków
2021-10-24
5/5
Bluza prezentuje się dokładnie jak na zdjęciu. W porządku.
Łukasz, Kraków
2021-10-24
5/5
Bardzo fajna bluzo-marynarka, materiał super!. Polecam, a przesyłka błyskawiczna, same plusy.
Robert, Groblice
2021-10-15
5/5
Świetna bluza-kiedy trzeba, może robić za marynarkę (przy odpowiednim wywinięciu kołnierza).Materiał Dobry gatunkowo. Polecam.
ALEKSANDRA, ALEKSANDRÓW ŁÓDZKI
2021-10-01
5/5
Wymieniłam guziki i bluza wygląda jak elegancka marynarka.
Urszula, Liszki
2021-09-13
5/5
Zobaczyłem w necie i kupiłem ,jestem zadowolony,myślę że jeszcze coś fajnego u was kupię. Pozdrawiam.
Zenon, Będzin
2021-08-31
5/5
Rozmiar odpowiedni, kolor jak na zdjęciu, prezentuje się elegancko.
Jolanta, Rzeszów
2021-08-31
5/5
Jest to druga bluza zamówiona z tej strony i pasuje idealnie.Pewnie nie raz jeszcze coś zamowie
Michał, Kikowo
2021-06-09
5/5
Bluza w odpowiednim rozmiarze. Miła, ciepła i wygodna.
Marcin, Łódź
2021-05-18
5/5
Towar zgodny z opisem, polecam.
Sławomir, Młodów
2021-05-06
5/5
Super bluza, mega materiał .szybka dostawa
Dominik, Bukowiec
2021-05-05
4/5
Kupiona przez internet. Rozmiar pasuje. Tylko guziki zmieniam na granatowe, bo takie w kolorze drewna średnio mi się podobają.
Mariusz, Piastów
2021-04-30
5/5
Bluza świetna,kruj , materiał, dobrze dopasowana,tylko jedna rzecz mnie martwi ,zostawia sporo śladu na ubraniach w postaci kłaczków.
Grzegorz, Koszyce Małe
2021-04-23
5/5
Towar zgodny z opisem, rozmiar taki jak podawano.
Marcin, Pyskowice
2021-04-20
5/5
Idealny rozmiar, świetna jakość. Polecam!
Kamil, Katowice
2021-04-02
5/5
jestem bardzo zadowolony z zakupu
Marcin, Jastrzębie Zdrój
2021-03-04
5/5
Ładny krój podkreślający męska figurę uniwersalny
Barbara, Łomża
2021-02-25
5/5
Fajny fason. Elegancko luźny. Polecam!!
Sławomir, Łęczna
2021-02-23
5/5
Świetny kolor . Jakość dobra. Polecam!!
Sławomir, Łęczna
2021-02-23
5/5
Super
Zbigniew, Miechów
2021-02-18
5/5
Bluza zgodna z opisem na stronie. Jestem w niej zakochany. Wygląda elegancko, a zarazem jest mega wygodna i czuć jakość wykonania. Na pewno sprawdzi się w pracy gdzie wymagany jest bardziej formalny dress code. Chociaż na bardziej nieformalny użytek też na pewno nada się, gdyż daje możliwości na dodanie elementów "luzu". Gorąco polecam.
Paweł, Gdańsk
2021-02-17
5/5
Bartłomiej, Hrubieszów
2021-02-14
4/5
Fason jest dość fajny, jednak materiał niespecjalnie - sprawia wrażenie zwykłej bluzy z polaru.
Mirosław, Żary
2021-02-11
5/5
Kolejna świetna bluza z Ombre... Bardzo gustowna i na każdą okazję... Przy wzroście 180 i 82 kg rozmiar L jest idealny.
Andrzej, Warszawa
2021-02-10
5/5
Bardzo fajna, kolor sie zgadza!
Maria, Poznan
2021-02-09
5/5
Świetna bluza, elegancka, zgodna z opisem.
Krystian, Konstantynów Łódzki
2021-01-25
5/5
wszystko ok
Donat, Radom
2021-01-22
5/5
Obsluge jak i towar oceniam bardzo pozytywnie bluza ktora zakupilem spelnila oczekiwania. Życzę udane handlowo roku 2021. Lukasz
Łukasz, Gdansk
2021-01-13
5/5
Świetna bluza, rozmiar zgodny z tabelą. Materiał gruby i nie mnący się, ogólnie jestem pozytywnie zaskoczona jakością tej bluzy
Agnieszka, Rzeszów
2020-12-30
5/5
Super, jestem zadowolona z zakupu. Polecam
Eleonora, Inowrocław
2020-12-29
5/5
bardzo fajna bluza, mąż chodzi do pracy zamiast marynarki, do koszul w kratę, to już kolejny zakup tego modelu:)
Luiza, Radom
2020-12-29
5/5
Super bluza, zgodna z opisem, miły materiał.
Magdalena, Opalenica
2020-12-24
5/5
Zgodny z opisem, ok
Artur, Lublin
2020-12-23
5/5
Bluza zgodna z opisem, bardzo miły materiał.
Magdalena, Opalenica
2020-12-20
5/5
Materiał dobry gatunkowo
Maria, Poznań
2020-12-17
5/5
Super bluza, miękka i porządnie uszyta. Rozmiarówka standardowa. Polecam!
ANNA, WEJHEROWO
2020-12-17
5/5
Świetny produkt, elegancki i ciekawy model. Polecam.
Violetta, WROCŁAW
2020-12-16
5/5
Bluza rewelacyjna.bardzo dobrze uszyta rozmiarowo super polecam Elżbieta
Elżbieta, Radziszów
2020-12-10
5/5
Coś fantastycznego. Polecam
Cezary, Gdańsk
2020-12-09
5/5
super !
Paweł, Toruń
2020-12-08
5/5
Bluza rewelacyjna. Ciepła miła w dotyku
Agnieszka, Kodrąb
2020-12-04
5/5
super, dobra jakość w dobrej cenie
Anna, Wrocław
2020-12-03
5/5
Polecam
Rafał, Koszalin
2020-11-26
5/5
Naprawdę fajna bluza, po praniu jak nowa. Kupować, nie zastanawiać się ! ! !
Mariusz, Piotrków Tryb.
2020-11-11
5/5
Bardzo dobre wykonanie, w środku delikatny meszek,ciepła
Karol, Głubczyce
2020-11-04
5/5
Bluza zgodna z opisem , rozmiar i jakość bardzo dobra.
Zbigniew, Warszawa
2020-10-22
5/5
Zamówiłem M, bluza rewelacyjna , chociaż jestem szczupły, wydawało mi się że S, ale pozytywnie zaskoczony zostałem. POLECAM TEN SKLEP. Towar zgodny, i szybka wysyłka. Na pewno tu wrócę. :)
Sebastian, BIAŁYSTOK
2020-10-21
5/5
Towar zgodny z opisem. Przesyłka bardzo szybka, wcześniej, niż sądziłem. Kolor i krój zgodny z tym co widać na stronie. Bardzo bardzo POLECAM !!!
Sebastian, BIAŁYSTOK
2020-10-21
5/5
Elegancka bluza. Polecam!
Grzegorz, Opole
2020-10-20
4/5
BLUZA OK, TYLKO KOLOR GUZIKOW NIE POKRYWA SIE Z TYM, CO JEST PRZEDSTAWIONE NA STRONIE
Łukasz, Wałbrzych
2020-10-17
5/5
Bluza bardzo ładna wygodna, bardzo dobra jakość polecam
Zbigniew, Rogoźnik
2020-10-13
5/5
Najlepsza bluza ewer! POLECAM !
Łukasz, Gdańsk
2020-10-10
5/5
Bluza bardzo ładna, przyjemny materiał. Polecam.
Jacek, Zielonka
2020-09-25
5/5
Super
Bartosz, Warszawa
2020-09-09
5/5
Bluza spoko
Jacek, Pabianice
2020-09-07
5/5
Wszystko Ok. Polecam.
Aneta, Pilica
2020-09-01
5/5
Bluza bardzo dobrej jakości. Rozmiar S/173cm/70kg jest idealny. Szczerze polecam.
Jacek, Łomża
2020-08-21
5/5
Szybko i sprawnie przeprowadzona transakcja
Jacek, Łomża
2020-08-21
4/5
Ok
Tomasz, Chrzypsko Wielkie
2020-08-01
5/5
Bluza szybko dotarła. Bardzo dobrze się prezentuje. Rozmiar odpowiedni. Guziki i kolor tak jak na zdjęciu.
Joanna, GOŁUCHÓW
2020-07-30
5/5
Polecam ,ciekawe ubrania i szybka wysyłka
Rafal, Lublewo Gdańskie
2020-07-25
5/5
Wszystko sprawnie i zgodnie ze sztuką. Bluza bardzo ładna. Polecam
Robert, Mierzyn
2020-07-23
5/5
Ciekawy fason, bardzo wygodna
Dariusz, Warszawa
2020-07-12
5/5
Ciekawa elegancka bluza - choć dosyć gruba
Maciej, Łódź
2020-07-10
5/5
Kolor guzików inny niż na zdjęciu
Konrad, Mińsk Mazowiecki
2020-07-10
5/5
Bluza świetna . Materiał i fason idealny . Z czystym sumieniem polecam każdemu . Rozmiar M idealny przy wzroście 176 i wadze 74 kg .
Dariusz, Piekoszów
2020-06-07
5/5
te bluzy są ŚWIETNE! kupiłem już 3 i bardzo często w nich chodzę do pracy i w chłodniejsze dni. MOJE ULUBIONE :)
Konrad, Mińsk Mazowiecki
2020-06-04
4/5
Materiał przyjemny i miękki. Dodatkowo dość ciepły, dzięki czemu może służyć jako okrycie wierzchnie na wczesną wiosnę. Rozmiar ciut większy niż w tabeli, ale dzięki temu można ubrać grubszy longsleev pod spód.
Mateo_b, Pietrzykowice
2020-04-15
5/5
Świetnej jakości bluza. Można ją nawet ubrać na niezobowiązujące spotkania biznesowe. Polecam w 100%
Wojciech, Dobre Miasto
2020-03-06
5/5
Wojciech, Łodygowice
2020-02-26
5/5
Wojciech, Łodygowice
2020-02-26
5/5
Bluza bardzo dobra jakościowo, wymiary zgodne z opisem, bluzę nosi się bardzo dobrze.
Mateusz, Paszowice
2020-02-03
5/5
Elegancka, ceipła, po prostu jest MEGA!
Patryk, Biała Podlaska
2020-02-02
5/5
Katarzyna, Biała Rawska
2020-01-31
5/5
Polecam bluzę,miły w dotyku materiał, mam 180 cm wrozstu rozmiar L pasuje idealnie
Sebastian, Chełm
2020-01-31
5/5
Bardzo polecam bluzę bardzo dobry materiał, kolorystyka bardzo dobra jakość- dodatkowo muszę pochwalić całą obsługę procesu zakupu wszystko bardzo sprawnie szybko polecam
Robert, Kraków
2020-01-29
5/5
Polecam, bardzo dobry materiał rozm.odpowiedni
Ewa, Zębowo
2020-01-23
5/5
Bluza zgodna z opisem, wygląda bardzo elegancko, syn zadowolony. Polecam. Obsługa szybka, otrzymałam odpowiedzi na wszystkie pytania, bardzo dziękuję.
Krystyna, Bolimów
2019-12-07
5/5
Materiał wydaje się dość delikatny. Jest miękki i ciepły. Zastanawiam się, co będzie po praniu... Ale sama bluza fajna: ni to elegancka - ni to sportowa. Przyciąga uwagę. Rozmiar zgodny z opisem. Mama 175 cm wzrostu, kupiłem XL (mam długie ręce).
Maciej, Malbork
2019-12-07
5/5
Bluza zgodna z opisem :) rozmiar pasuje idealnie .
Sylwester, Skołoszów
2019-12-04
5/5
Bluza super, świetnie leży i przede wszystkim jest ciepła!
Wojciech, Szczecin
2019-11-25
5/5
Wszysto ok. Polecam
Robert, Rozprza
2019-11-06
5/5
Szybka dostawa zgodnie z opisem POLECAM
Mariusz, Wołów
2019-11-04
5/5
Polecam
Jakub, Trzebnica
2019-10-25
5/5
Świetnie wygląda, z biała koszulą pasuje idealnie. Materiał dość cienki, ale bluza jest dosyć ciepła. M na 188 wzrostu pasuje jak ulał.
Paweł, Wrocław
2019-10-21
5/5
Mateusz, Szczecinek
2019-10-08
5/5
polecam , świetnie wygląda , ma już taką szarą dokupiłem czarną i granatową. sprawdza się w noszeniu
Krzysztof, Stargard Szczecinski
2019-09-25
5/5
Mam już niebieską fajne kurtki
Andrzej, Sosnowiec
2019-09-05
5/5
Kurtka super kupię następną
Andrzej, Sosnowiec
2019-07-21
5/5
Fajny materiał!
Dawid, Bielkówko
2019-07-18
5/5
Polecam wzrost 176 waga 76 kg rozmiar M pasuje na mnie idealnie
PIOTR, ORNONTOWICE
2019-06-21
5/5
czarna wygląda zabójczo, choć dzianina nie jest gruba wydaje się, że nie będzie z nią problemów po praniu, ogólnie za tą cenę warto ją mieć choćby była na jeden sezon :)
Jolanta, Rogów
2019-05-23
5/5
krój fajny, ale jakość tkaniny rozczarowuje - nie polecam
Grzegorz, Nowy Sącz
2019-05-08
5/5
Mateusz, Trzebiatów
2019-04-24
5/5
Polecam !!
Damian, Łódź
2019-04-06
5/5
Jak zawsze rewelacja! Świetna bluza, dobrze się nosi i prezentuje. Produkt godny polecenia
Paweł, Poznań
2019-04-02
4/5
Wszystko ok, tylko bluza przyszła z brązowymi guzikami nie czerwonymi
Kiślak, Korsze
2019-04-02
5/5
Świetna, elegancka i cieplutka
Anna, Płock
2019-04-01
5/5
bardzo wygodna. polecam
Krzysztof, Chałupki
2019-03-30
5/5
Świetna bluza polecam
Krzysztof, Chałupki
2019-03-30
5/5
Bardzo wygodne i ciepłe. Idealne na jesień i zimę. Bardzo przyjemna w dotyku.
Patryk, Mikołów
2019-03-13
5/5
mam czarna teraz kupuje niebieska polecam serdecznie Fryderyk
Fryderyk, Knurów
2019-03-04
5/5
bardzo elegancka bluza na wszystkie imprezy szykowna polecam Fryderyk
Fryderyk, Knurów
2019-03-01
5/5
Jacek, Dzierżoniów
2019-02-27
5/5
Materiał troszkę słabej jakosci
Daniel, Koszalin
2019-02-26
5/5
Ciepła i elegancka bluza idealna na chłodne jesienne i zimowe dni. Rozmiar L dobry dla osoby o wzroście 188 cm.
Damian, Gliwice
2019-02-25
5/5
Wszystko OK. Polecam w 100%
Kazimierz, Rzeszów
2019-02-25
5/5
Fajna. Jedynie kolor w rzeczywistości jest bardziej niebieski niż błękitny. Rozmiar S wychodzi bardziej jak duże S.
Bogumiła, Pniewy
2019-02-05
5/5
Dobre wykonanie, polecam
Jakub, Bydgoszcz
2019-01-19
5/5
Bluza bardzo elegancka,można ją nosić na sportowo,oraz na elegancko.Materiał dobry,wykonanie bardzo ładne.Zakup udany Polecam zakup.
Stanisława, Szczawnica
2019-01-10
5/5
Super bluza, miła w dotyku i dobry materiał. Polecam
Katarzyna, Inwałd
2019-01-01
5/5
Elegancka bluza bardzo ciepła. Polecam w 100%
Błażej, Bobrowiec
2018-12-31
5/5
Pierwsze wrażenie jak tylko ją zobaczyłem było nie do końca pozytywne, jednak już po paru godzinach zakochałem się w niej :)
Łukasz, Białystok
2018-12-29
5/5
Świetna bluza ;) Polecam
Arkadiusz, Gdańsk
2018-12-27
5/5
Bardzo dobry materiał i jakosc pasuje idealnie na kazdego co ma rozmial L 85-95kg polecam
Łukasz, Ruda-Huta
2018-12-25
5/5
Serdecznie polecam :-) mój ulubiony produkt!
Bartosz, Toruń
2018-12-18
5/5
Ciepła, wygodna i elegancka. Super :)
Katarzyna, Zatory
2018-12-18
5/5
Towar zgodny z opisem, wygląda jeszcze lepiej niż na zdjęciu.
Ewa, Bełk
2018-12-09
5/5
świetna jakość świetnie się prezentuje POLECAM w 100%
Krzysztof, Rzeszów
2018-12-06
5/5
Idealna bluza jako zwykła, jak i bardziej elegancka stylizacja.
Krzysztof, Jelenia Góra
2018-12-05
5/5
Polecam
Mariusz, Olkusz
2018-12-05
5/5
Super bluza:-)
Robert, Nowe Karmonki
2018-12-05
5/5
Bardzo dobry towar nie ma się do czego doczepić:) polecam
Adrian, Pabianice
2018-12-01
5/5
Świetna bluza, materiał bardzo dobrej jakości. Nadaje się zarówno na imprezy jak i do szkoły. w 100% polecam!!!
KAMILA, PROCHOWICE
2018-12-01
5/5
Bluza miła w dotyku. Rozmiar bardzo dobry. Materiał bardzo dobrej jakości. Polecam! PS W rzeczywistości kolor granatowy jest ciemniejszy niż na zdjęciu.
Bartosz, Lubartów
2018-11-30
5/5
Bardzo dobry towar nie ma się do czego doczepić:) polecam
Patryk, Szydłowiec
2018-11-27
5/5
Elegancko :-) Cały Czas Zadowolony z produktów... Pozdro z UK
Krzysztof, Gryfino
2018-11-25
5/5
Ładna i ciepła
Magdalena, Gromiec
2018-11-24
5/5
Super bluza, polecam.
Jarek, Lędziny
2018-11-23
4/5
Bluza bardzo elegancka.Jest stworzona na każdą okazję.Gorąco polecam ten produkt ale z jednym wyjątkiem ponieważ kolor na zdjęciu jest bardziej jasny a w rzeczywistości jest bardziej granatowy ale w sumie i tak mi się bardzo podoba podoba.Polecam
Krystian, Jeleniewo
2018-11-19
5/5
Świetna, ciepła i twarzowa bluza ;)
Malwina, Wałbrzych
2018-11-14
4/5
produkt bardzo fajnie uszyty, niestety na mnie już nie wyglądał tak dobrze jak na manekinie :/
Kamil, Łódź
2018-11-12
5/5
Już mam 3 takie :) .Polecam
Wiesław, Gliwice
2018-11-12
5/5
Super sprawa, prawie marynarka. Polecam
Wiesław, Gliwice
2018-11-12
5/5
Bardzo dobry jakościowo produkt. Jeśli ktoś lubi produkty w typu slim to warto zamówić rozmiar mniejszy.
Piotr, Oświęcim
2018-11-11
5/5
Super wygląd, świetna w dotyku i do tego ciepła. Wyśmienita bluza :)
Fabian, Ustka
2018-11-06
5/5
Świetna bluza, miękki, przyjemny w dotyku materiał, bardzo dobrze wykonana, elegancka i tak można jeszcze długo... Szczerze polecam
Wiesław, Gliwice
2018-11-02
5/5
Super bluza z naprawdę dobrego materiału. Polecam. Przesyłka dostarczona bardzo szybko.
Stefan, Siemianowice Śląskie
2018-10-31
5/5
Super i elegancka bluza.
Tomasz, Olsztyn
2018-10-27
5/5
Fajny krój i materiał. Spoko bluza. Polecam.
Dawid, Chorzelów
2018-10-27
5/5
Dobra jakość :)
Joanna, Szczecin
2018-10-24
5/5
Wszystko ok super krój bo materiał
Lukasz, London
2018-10-22
5/5
fajnie i ciepło
Tiago, Warszawa
2018-10-20
5/5
Bardzo udany zakup, polecam :)
Damian, Wrocław
2018-10-15
5/5
Moj facet ma juz ta bluze w dwoch kolorach i je uwielbia
Agnieszka, Łyszkowice
2018-10-12
5/5
Swietna. Kroj taki troche elegancki ale mi to pasuje. Materiał mily i cieply.
Agnieszka, Łyszkowice
2018-10-12
5/5
Jedna z lepszych bluz!
Krzysztof, Chałupki
2018-10-06
5/5
swietna,elegancka,ciepła.polecam
Rafał, Wrocław
2018-10-03
5/5
swietna,to juz moja druga bluza Carmelo.to świadczy samo za siebie
Rafał, Wrocław
2018-10-03
5/5
Super fajna i zawsze modna bluza zarówno na eleganckie imprezy jak i na niezobowiązujące spotkania. W zasadzie pasuje do wszystkiego, od pół golf do koszuli. Serdecznie polecam.
Jan, Giżycko
2018-09-25
5/5
Super, polecam wszystkim zainteresowanym
Michal, Częstochowa
2018-09-22
5/5
Polecam !!!
Grzegorz, Drezdenko
2018-09-17
4/5
Kolor niebieski inny niż ukazany na zdjęciu, bardziej ciemny, jednak i tak mi się podoba, co nie zmienia faktu, iż towar jest dobrej jakości i przesyłka szybko dotarła. Polecam :)
Szymon, Kraków
2018-09-15
5/5
Rewelacyjnie wygląda, dobrze uszyta, ciepła i elegancka
Grzegorz, Kraków
2018-09-11
5/5
Bardzo dobra bluza z dobrego materiału w dobrej cenie.
Piotr, Kraków
2018-09-10
5/5
Świetna bluza,polecam!!!
Krystyna, Radomierz
2018-09-07
5/5
bardzo fajnie się nosi, bez zastrzezen, polecam
Szymon, Słupca
2018-08-23
5/5
Fajna bluza. Eleganckie wykończenie.Pasuje na różne okazje polecam.
Marek, Goniądz
2018-08-08
5/5
Piekna
Sandra, Konin
2018-08-06
5/5
Świetna marynarko-bluza :) Pasuje na każdą okazję. Wykonana bardzo solidnie.
Hanna, Rybnik
2018-06-27
5/5
Niby bluza a daje uroku elegancji.
Aleksandra, Borkowo Łostowickie
2018-06-13
5/5
towar dobrej jakości
Bartosz, Ziębice
2018-05-26
5/5
Bardzo elegancka.
Dawid, Bujnowo
2018-05-21
5/5
Elegancja i miła w dotyku. Bardzi fajnie wykonana.
Maciej, Gdynia
2018-05-11
5/5
Jest elegancka, bardzo wygodna i miła w dotyku. Bardzo ciepła co jest z pewnością zaletą podczas chłodniejszych pór roku. Za niewielką cenę otrzymujemy naprawdę ekskluzywny produkt.
Andrzej, Łask
2018-05-03
5/5
Bluza godna polecenia, bardzo fajny fason.
Paweł, Warszawa
2018-04-20
5/5
Całkiem ładna, elegancka i nawet z rozmiarem trafiłem :)
Tomasz, Gliwice
2018-04-19
5/5
Fajna jakość wykonania, szybka wysyłka i bezproblemowa obsługa. Przy 182cm i 85kg rozmiar L okazał się idealny. W cieplejsze dni sprawdza się jako nakrycie wierzchnie
Paweł, Kraków
2018-04-16
5/5
Bardzo miła dodytku i stylowa bluza. Rozmiar M idealny na 177 i 77 kg
Krzysztof, Zduńska Wola
2018-04-14
5/5
Naprawdę świetnej jakości bluza dodająca wiele uroku, ale polecam ją wyprać przed założeniem pod białą koszulę, bo niestety ale zostawiła na niej pełno zmechaconych włókien.
Piotr, Nowy Dwór Gdański
2018-04-12
5/5
Material jak i sama bluza genialna
Kamil, Błonie
2018-04-04
5/5
Jest cudny! Polecam!!!
Katarzyna, Bytnica
2018-04-04
5/5
Super bluza, zgodna z opisem, mięciutka i z dobrego materiału. Polecam!
Bartosz, Łódź
2018-04-02
5/5
Bluza super. Materiał pierwsza klasa
Katarzyna, Bytom
2018-03-29
5/5
Bardzo fajny materiał- miły w dotyku,fason też niezły, polecam.
Grzegorz, Katowice
2018-03-29
5/5
Ciekawa kombinacja taka elegancka bluza, można spokojnie założyć do koszuli. Dobrej jakości i miły w dotyku materiał. Rozmiar M na 181cm/75kg jest jak najbardziej w porządku chociaż jak ktoś preferuje mieć więcej luzu to pewnie L będzie preferowane.
Sebastian, Łódź
2018-03-27
5/5
Polecam
Marcin, Bełchatów
2018-03-23
5/5
Świetny krój wykonana z bardzo dobrego materiału dopasowana rozmiarowo trafiona
Ewelina, Wicko
2018-03-20
5/5
modna, wygodna, dobrej jakości. Godna polecenia
Justyna, Rybnik
2018-03-16
5/5
Bluza bardzo wygodna, dobrej jakości materiał. Zdecydowanie udany zakup, polecam
Bartłomiej, Jaworzno
2018-03-15
5/5
bardzo fajna bluza jestem zadowolony z zakupu!
Sebastian, Czeladz
2018-03-14
5/5
Ciekawa, modna i wygodna bluza. Mam ją niedługo i aż jestem ciekaw jak długo da się nosić. Nie mniej bardzo mi się podoba.
Mirek, Ustanów
2018-03-14
5/5
Polecam! Wygląda świetnie.
Janusz, Dubiecko
2018-03-13
5/5
Bluza miła w dotyku, elegancka, dobrze układa się na ciele. Nie jest za gruba jak mogłoby się wydawać. 183cm - rozmiar L, polecam.
Jakub, Kraków
2018-03-12
5/5
Jak zwykle wysokiej jakości produkt w super cenie. Bluza bardzo elegancka i wzorowo wykonana. Polecam
Tomasz, Warszawa
2018-03-07
5/5
Bluza bardzo ciepła, materiał przyjemny w dotyku. Bardzo fajny krój polecam
Agnieszka, Bebelno Wieś
2018-03-07
5/5
Jestem mega zadowolony z zakupu, bardzo elegancka stylowa bluza dobrze uszyta.
Beniamin, Rybnik
2018-03-02
5/5
Rewelacyjna bluza. Przy moim 170 75kg jest wprost idealna jak szyta na mnie. Jakos najwyzsza! Polecam.
Tomasz, Warszawa
2018-03-01
5/5
Bluza super, świetny materiał, szybka dostawa. wszystko zgodne z opisem
Agnieszka, Bebelno Wieś
2018-03-01
5/5
Super bluza, polecam
Adam, Łódź
2018-02-21
5/5
W tym kolorze kupowałem te bluzę dość dawno jeszcze przed zmianą strony na nową i przed wprowadzeniem punktów lojalnościowych. Jeśli będzie trzeba mogę podesłać zdjęcie. Bluza godna polecenia. Materiał miły w dotyku.
Michał, Sochaczew
2018-02-20
5/5
Tak jak myślałem wszystko ok
Lukasz, London
2018-02-20
5/5
Doskonała bluza/marynarka. Bardzo dobry materiał i szycie. Polecam!
Czesława, Sosnowiec
2018-02-20
5/5
Świetnie uszyta bluza w stylu marynarki, miękka i ciepła. Na wzrost 181 cm i 78 kg wagi rozmiar L jest idealny. 100% zadowolenia
Tomasz, Wołomin
2018-02-20
5/5
Bluza godna polecenia, bardzo fajny fason.
Roman, Nakło Śląskie
2018-02-16
5/5
Super materiał i świetnie wygląda
Marcin, Sosnowiec
2018-02-15
5/5
Udany zakup, rozmiar S odpowiedni na wzrost 175 i 58 kg
Barbara, Lubartów
2018-02-15
5/5
W tej cenie nie ma się co zastanawiać 5/5
Maciej, Skarbimierz-Osiedle
2018-02-14
5/5
Mariusz, Gdynia
2018-02-14
5/5
Super materiał
Sylwia, Kozy
2018-02-13
5/5
Świetna bluza matariał idealny przyjemny polecam
Kamil, Rydułtowy
2018-02-12
5/5
Fantastyczna bluza! Miękka i ciepła. Ni to do końca bluza a już prawie marynarka :) Elegancka, stylowa, oryginalna i skupiająca wzrok płci pięknej. Polecam! Realizacja zamówienia szybka i bezproblemowa!
Łukasz, Opole
2018-02-05
5/5
Bardzo ciepła i dobrej jakości. Razem z wersją dla synka wymiatają.
Marcelina, Łódź
2018-02-05
5/5
Bardzo elegancka i miła w dotyku bluza. Świetnie pasuje do koszul. Polecam!
Krzysztof, Lisów
2018-01-31
5/5
Super bluza na zime. Do biura jak znalazł. Wygodna i elegancka. Co ciekawe made in Poland :) za co +. Rozmiar M pasuje na styk przy wzroście 166 cm.
Bartłomiej, Kraków
2018-01-30
5/5
Polecam super bluza
Sebastian, Belchatow
2018-01-29
5/5
Jest okej
Rafał, Postoliska
2018-01-26
5/5
świetna bluza może imitować marynarkę
Łukasz, Końskie
2018-01-23
5/5
Bluza wykonana z dobrego materiału, ciepła. Elegancka a zarazem wygodna. Z pełnym przekonaniem polecam.
Piotr, Wolin
2018-01-23
5/5
Super bluzo-marynarka. Wygodna, klasyczna i ciepła. Polecam.
Grzegorz, Biała Podlaska
2018-01-18
5/5
Fajna bluza :) polecam
Iwona, Ośno Lubuskie
2018-01-18
5/5
Fajna bluza elegancka i ciepła
Przemysław, Szczecin
2018-01-11
5/5
Bardzo wygodna, pasuje do koszuli zamiast marynarki.
Andrzej, Opole
2018-01-11
5/5
Idealne połączenie stylu eleganckiego z luźnym, mój facet wygląda w tym obłędnie.
Anna, Wrocław
2018-01-09
5/5
Świetna bluza. Produkt zgodny z opisem. Polecam
Karolina, Przezchlebie
2018-01-07
5/5
Ładna, elegancka i wygodna
Piotr, Olsztyn
2018-01-05
5/5
Świetna, elegancka bluza na każdą okazję
Kamil, Bielsko-Biała
2018-01-05
5/5
Tomasz, Łódź
2017-12-31
5/5
Dobrze dopasowana, materiał przyjemny w dotyku, polecam
Marcin, Szubin
2017-12-28
5/5
Dostawa Ok, Produkt zgodny z opisem - uczciwie .Jestem zadowolony
Sebastian, Opole
2017-12-24
5/5
Bluza w stylu marynarki ale miękka w elastyczna jak sweterek tylko ten duży kołnierz ale zależy jaki kto ma gust
Maciej, Przeworsk
2017-12-23
5/5
Bluza jedyna w swoim rodzaju. Każdemu się podoba. Bardzo ładna.
Maciek, Prusice
2017-12-21
5/5
Elegancka i naprawdę super bluza jestem pod dużym wrażeniem.
Krzysztof, Łódź
2017-12-16
5/5
Polecam!
Kamil, Bielsko-Biała
2017-12-16
5/5
Świetna przyjemna bluza na 180 cm i 80 kg wagi to pasuje bardzo fajnie L. XL jest za duża. Pozdrawiam i polecam.
Dawid, Częstochowa
2017-12-15
5/5
Super!
Karolina, Białystok
2017-12-13
5/5
Bardzo ładna, polecam
Jarosław, Suwałki
2017-12-13
5/5
Bluza jest elegancka, bardzo wygodna i miła w dotyku. Bardzo ciepła co jest zaletą podczas chłodniejszych pór roku.Pasuje zarówno do koszuli jak i zwykłego T-shirtu. Szczerze polecam.
Anna, Gliwice
2017-12-13
5/5
Bluza świetnie wykonana, fajny materiał i wykończenie. Ma raczej dopasowany fason i rozmiar większa niż normalnie jest idealna. Polecam :)
Magdalena, Ożarów Mazowiecki
2017-12-12
5/5
Super kolor elegancki fason pasuje do koszuli i do sportowego sweterka. Tak miła i ciepluta marynareczka
Katarzyna, Siemianowice Śląskie
2017-12-11
5/5
Super bluza, bardzo ciepła i miła w dotyku. Polecam :)
Kamil, Stanisławów Pierwszy
2017-12-08
5/5
polecam
Grzegorz, Drezdenko
2017-12-06
5/5
No cóż,przeznaczyłem na zakupy w Ombre już kilka tysięcy złotych i nie znam innego sklepu,który oferuje taki stosunek jakości do ceny.Pozdrawiam Wszystkich pracowników Ombre.
Ogólnopolskie Centrum Odszkodo, Ostrowiec Świętokrzyski
2017-12-06
5/5
Elegancki, dobrze leży, idealny na wieczorne wypady :) Polecam!
Mateusz, Warszawa
2017-12-04
5/5
Elegancki, dobrze leży, idealny na wieczorne wypady :) Polecam!
Mateusz, Warszawa
2017-12-04
5/5
Kupowalem z pewnymi obawami ze będzie za mala lub za duza ale jak przesylka doszla to sie okazalo ze rozmiar L pasuje na 184cm 78kg , jakosc materialu fantastyczna polecam wszystkim , jeszcze nie raz dokonam zakupu w tym sklepie
Krzysztof, Bydgoszcz
2017-12-03
5/5
Bardzo dobra jakosc , kupilem takie dwie w różnych kolorach pasuja na 184cm 78kg,
Krzysztof, Bydgoszcz
2017-12-03
5/5
Ciepła i elegancka. Gdyby nie te niepasujące kolory guzików w szarym kolorze, to zamówiłbym sobie jeszcze jedną taką "bluzę".
Damian, Łódź
2017-12-03
5/5
Kupiłam dla mojego mężczyzny, no coś świetnego , jedyna w swoim rodzaju, idealna od święta i na co dzień . Delikatna i ciepła , bardzo dobrze wykończona. Zdecydowanie polecam
Angelika, Tłumaczów
2017-12-02
5/5
Bardzo fajna bluza, niespotykany styl,może być jako marynarka- polecam,ps.fanie wygląda dopasowana.
Wiesław, Waganiec
2017-11-30
5/5
Bluza bardzo fajna! Mam 182cm i 87kg nabyłem rozmiar L pasuje rewelacyjnie! Polecam.
Andrzej, Kraków
2017-11-29
5/5
Bluza w 100% zgodna z opisem, rozmiar M idealny na wzrost 173, szczerze polecam
Marcin, Dębno
2017-11-28
5/5
Świetna stylowa bluza polecam
Mariusz, Warszawa
2017-11-28
5/5
Bluza rewelacyjna, pasuje do stroju eleganckiego jak i na sportowo, realizacja zamówienia bardzo szybka, Polecam!
Anna, Łódź
2017-11-28
5/5
Polecam! Bluza cieplutka, przyjemna w noszeniu oraz b. elegancka.
Mateusz, Budzów
2017-11-27
5/5
Świetna bluza za dobrą cenę. Polecam XL dla 188cm/90kg
Karol, Łowicz
2017-11-26
5/5
Elegancka bluza i dość unikatowa bo nie widziałem takiej w innych sklepach. Tabela rozmiarów i dane w cm jak najbardziej na plus. Rozmiar XL dla 188 cm/ 86 kg pasuje bardzo dobrze.
Damian, Katowice
2017-11-25
5/5
Bardzo udany produkt! W świetnej cenie otrzymujemy świetnej jakości bluzę do tańca i do różańca. Świetne zestawienie kolorów materiału z kolorami guzików. Polecam bardzo!
Patryk, Białogard
2017-11-24
5/5
świetna bluza :) nietypowy oryginalny krój i zapięcie na guziki :)
Mateusz, Gryfice
2017-11-24
5/5
Świetny produkt!
Joanna, Skierniewice
2017-11-23
5/5
Naprawde udany zakup jest świetna
Patryk, Brzesko
2017-11-22
5/5
Świetny produkt zarowno jakościowo jak i stylowo. Dane w tabeli rozmiarow sa jak najbardziej rzeczywiste . Wysylka i obsluga natychmiastowa . Szczerze polecam wszystkim ... ja zostaje z pewnością stałym Ķlientem
Łukasz, Kłomnice
2017-11-21
5/5
Świetna stylowa bluza... niech świadczy o tym fakt, że widziałem w niej jednego z redaktorów telewizji internetowej podczas audycji na żywo. To też dobra rekomendacja, produkt w 100% zgodny z opisem.
Piotr, Poznań
2017-11-18
4/5
Elegancka, miła w dotyku. Chociaż nie do końca to na co oczekiwałem.
Tomasz, Skarbimierzyce
2017-11-18
5/5
Super bluza, ciepła i ładnie sie prezentuje. Rozmiar M na 176cm i 70kg.
Kamil, Warszawa
2017-11-17
5/5
Świetna bluza, ciepła, wygodna, znakomicie się prezentuje na żywo, mam już dwie, polecam
Paweł, Rytro
2017-11-13
5/5
Świetny produkt. Rozmiar M na mężczyznę 180cm i 70 kg pasuje idealnie.
Albert, Brok
2017-11-10
5/5
Bardzo fajna i przyjemna bluza, polecam.
Piotr, Augustów
2017-11-08
5/5
Bluza typu płaszcz, guziki na topie - duże, ale gustowne. Podoba mi się ten styl
Paweł, Jastrzębie-Zdrój
2017-11-07
5/5
Super - Polecam XL dla wzrostu 187/88-90kg
Michał, Chorzów
2017-11-05
5/5
Super zastępuje marynarkę.
Ryszard, Łomża
2017-10-27
5/5
Bardzo elegancka bluza, świetny materiał, rozmiar idealnie pasuje Polecam !
Aleksander, GDYNIA
2017-10-25
5/5
Jestem zadowolony szybko i na temat polecam
Dawid, Herby
2017-10-25
5/5
Bardzo fajny materiał idealnie pasuje na tą porę.Polecam
Waldemar, Poznań
2017-10-24
5/5
Polecam (180cm 90kg) rozmiar L idealny.
Przemysław, ŚRODA WIELKOPOLSKA
2017-10-22
5/5
Elegancka bluza,, lekka i ciepła do tego za super cenę. Pasuje prawie na każdą okazję.
Michal, Tychy
2017-10-21
5/5
Wszystko zgodne z opisem. Polecam.
Dariusz, Głogów
2017-10-19
5/5
Bluza taka jak na zdjęciu. Bardziej pasuje mi do koszuli niż do dresów. Materiał ciepły
Angelika, Słupca
2017-10-18
5/5
Bardzo ładnie się prezentuje. Noszę L i tu L jak ulał. Polecam ten zakup
Kamil, Kuźnica Warężyńska
2017-10-17
5/5
Bluza rewelacja, ciepła, miły materiał. Rozmiar L odpowiedni dla 180 cm i 76 kg wagi.. Polecam
Dawid, Białystok
2017-10-17
5/5
Bardzo fajna w dobrej cenie, ciepła i wygodna.
Tiago, Warszawa
2017-10-14
5/5
Bluza przyjemna w dotyku, jak na razie jesteśmy zadowoleni, mieliśmy tylko problem z rozmiarówką, XL była za luźna, choć mąż ma 180 cm wzrostu, L jest dopasowana.
Anna, Krasnopol
2017-10-13
5/5
Bluza spoko, ciepła i wygodna.
Mikołaj, Łódź
2017-10-13
5/5
bluza super, na sportowo do koszuli i do codziennego noszenia, super cena. Michał, Kraków
Michal, Kraków
2017-10-12
5/5
Elegancka i świetnie leży, na 186cm i szczupłą sylwetkę rozmiar L
Grzegorz, Otwock
2017-10-05
5/5
Jestem bardzo zadowolony - bluza ma długie rękawy co dla mnie bardzo ważne - jakość bardzo dobra i elegancko wygląda. Polecam
Jacek, Pilzno
2017-10-05
5/5
Bluza dokładnie jak za zdjęciu, wygodna i przyjemna w dotyku. Polecam.
Wojciech, Tarnowskie Góry
2017-10-02
5/5
świetna, ciepła i elegancka bluza :) polecam
Kamil, Suwałki
2017-09-26
5/5
Świetna
Dariusz, Zabrze
2017-09-25
5/5
Kolor granatowy idealnie oodaje zdjęcie. Jestem bardzo zadowlona z zakupu.
Róża, Warszawa
2017-09-23
5/5
Sweterek jest ciepły, miękki, idealny na chłodniejsze dni. Kolor jeansowy o wiele ładniejszy w rzeczywistości.
Róża, Warszawa
2017-09-23
5/5
Odcień trochę inny (bardziej ciemny) niż na zdjęciu, ale jakość materiału w porządku, co ciekawe polska produkcja tak dziś rzadko już spotykana.
Norbert, Jelenia Góra
2017-09-22
5/5
Fajna bluza. bardzo praktyczna i przyjemna w dotyku
Dariusz, Andrespol
2017-09-21
5/5
Bardzo przyjemny w dotyku materiał. W zimniejsze dni można dopiąć się pod szyję, co jest zdecydowaną zaletą. Polecam.
Kamil, Zgierz
2017-09-20
5/5
Usatysfakcjonowany :)
Marcin, Warszawa
2017-09-17
5/5
Jestem bardzo zadowolony, dokładnie to czego oczekiwałem. Bluza gustowna, szykowna, elegancka i dobrze się nosi.
Paweł, Rzeszów
2017-09-15
5/5
Bluza taka jak na zdjęciu.
Marta, Rzeszów
2017-09-14
5/5
Niby bluza, a wyglądem przypomina tak jakby sweter. Idealna do T-shirtu jak i do koszuli.
Angelika, Siniarzewo
2017-09-11
5/5
Dobry towar.
Dominik, Radwanice
2017-09-10
5/5
Elegancka i miła w dotyku. Szczerze polecam.
Hubert, Kalisz
2017-08-28
5/5
Elegancka i miła w dotyku. Szczerze polecam.
Hubert, Kalisz
2017-08-27
5/5
tak jak dziś czyli troszkę wietrznie i chłodniej mega wygodnie i ciepło,no i elegancko
Cezary, Łapy
2017-08-13
5/5
Bardzo fajna bluza. Już druga z kolekcji CARMELO w mojej szafie. Miła w dotyku, dopasowana do ciała. Można zakładać na każdą okazje.
Michał, Sochaczew
2017-07-28
5/5
Jestem bardzo zadowolony z kupna tej Bluzy. Jest elegancka i dopasowana do mojej sylwetki. A przede wszystkim przyjemna w dotyku. Mogę strzeże powiedzieć, że sklep Ombre.pl, ma naprawdę bardzo dobre produktu, które są eleganckie i sportowe.
Artur, Katowice
2017-07-15
5/5
Bardzo fajny produkt, ciepła i miła w dotyku
Adrian, Łódź
2017-06-29
5/5
Świetna bluza, w dobrym fasonie. naprawdę dobry projekt.
Piotr, Sulęcin
2017-06-09
5/5
Niby bluza a jednak elegancka, polecam
Łukasz, Czyżowice
2017-06-06
5/5
Jestem bardzo zadowolony. Bluza jest przyjemna w dotyku, jakość materiału dobra, a krój uniwersalny i elegancki - pasuje zarówno do bardziej oficjalnych elementów garderoby, jak i sportowego stroju. Świetny zakup za naprawdę dobrą cenę.
Michał, Warszawa
2017-05-15
5/5
Bardzo fajna bluza, dobry materiał, miła w dotyku, chyba będzie to moja ulubiona bluza ;) wydaje mi się że jest trochę mniej slimowana jak wygląda to na zdjeciach, ale mimo wszystko polecam ;)
Jakub, Białystok
2017-05-13
5/5
Doskonała jakość,bluza świetnie uszyta bardzo lubię w niej chodzić.
Andrzej, Dąbrowa Górnicza
2017-05-12
5/5
Świetna jakość i wygląd. Jej wygląd sprawił, że znalazła się u mnie w szafie. Świetny materiał, kolor, guziki. Polecam.
Bogdan, Kobyłka
2017-05-06
5/5
Bluza idealna, fason i rozmiarówka tak jak podano w opisie produktu :)
Krzysztof, Wojnowice
2017-05-01
5/5
Bluza idealnie wykonana ,wszystko zgodne z opisem .
Dawid, Medynia Głogowska
2017-04-22
5/5
Elegancki wygląd i przyjemnie kontrastowy kolor guzików nadaje odpowiedni poziom elegancji, polecam
Kamil, Zabrze
2017-04-19
5/5
Bluza Kapitalna.. nie wiedziałem, że może być tak przyjemna w noszeniu :)
Dominik, Wartkowice
2017-04-13
5/5
Bardzo fajna i zgodna z opisem
Michał, Ustroń
2017-04-13
5/5
Bluza świetna, idealnie się dopasowuje, jest miła w dotyku i elegancko wygląda. Jestem z niej bardzo zadowolony.
Krzysztof, Klęczany
2017-04-13
5/5
Ta bluza jest miła w dotyku, dobrze układa się na ciele, gdyż jest elastyczna. Nie jest za gruba jak mogłoby się wydawać. Rozmiar L ,bardzo na tak.
Dominik, Dęblin
2017-04-06
5/5
Fajna zgodnie z opisem
Sylwia, Jarczów
2017-04-01
5/5
Bluza miła w dotyku, posiada fajny krój. Ładnie wygląda w rzeczywistości, niestety wraz z narzeczonym musieliśmy odesłać ze względu na to, że okazała się za duża. Nie mniej jednak, polecam produkt.
Marlena, Miłoszyce
2017-03-29
5/5
Produkt dobrej jakości, idealna na co dzień jak i różnego okazjonalne wyjścia. Polecam.
Michał, Chmielno
2017-03-24
5/5
Bluza rewelacja! Mąż mega zadowolony. Jest wysoki o szczupłej budowie ciała i ciągle przy zakupie jest problem z długościa rękawów a tu bingo! rozmiar XL i wszystko idealnie pasuje. Jakość również b. dobra. Udany zakup.
Ewa, Głogów Małopolski
2017-03-16
5/5
Super produkt.Polecam.
KRZYSZTOF, ROMANOWO
2017-03-07
5/5
Cóż można napisać o tej bluzie? Jest elegancka, bardzo wygodna i miła w dotyku. Bardzo ciepła co jest z pewnością zaletą podczas chłodniejszych pór roku. Za niewielką cenę otrzymujemy naprawdę ekskluzywny produkt. Szczerze polecam.
Łukasz, Olsztyn
2017-03-01
5/5
Niesamowita bluza , wygodna i elegancka . Polecam
Grzegorz, Koszyce Wielkie
2017-03-01
5/5
Super jakość oraz wykonanie. Bardzo wygodna bluza, elegancki luźny styl
Marcin, Krynica-Zdrój
2017-02-22
5/5
Bluza super. Rozmiar zgodny z opisem. Polecam
Marta, Warszawa
2017-02-15
5/5
wspaniała bluza, bardzo wygodna, polecam!
Mirosława, Kalisz
2017-02-07
5/5
Mam już dwie wersje - szarą i jeans - genialnie się je nosi, najwygodniejsze, jakie mam i stylowe zarazem :>
Bartosz, Libiąż
2017-01-25
5/5
Bardzo fajna elegancka bluza, koszula lub koszulka pod spód i rewelka. Rozmiary tak jak w opisie. Kupywałem zawsze "L" i tym razem też, pasuje jak ulał. polecam.
Andrzej, Rybnik
2017-01-25
5/5
Fajna bluza. Wszystko zgodne z opisem
Paweł, Zielonka
2017-01-18
5/5
Dobra bluza, pod względem jakości i zgodna z podanymi rozmiarami
Piotr, Białystok
2017-01-05
5/5
Bardzo fajna bluza na jakiekolwiek spotkania czy przyjęcia itp. Polecam
Jakub, Trzebinia
2016-12-29
5/5
Naprawdę świetny zakup! Nadaje się na różne okazje, może służyć jako odzież wierzchnia lub pod kurtkę/płaszcz, jest ciepły, więc raczej na sezon od października od kwietnia. Rozmiar M idealny dla osoby szczupłej przy wzroście 175 cm, aczkolwiek jest przy tym dość wąski w rękawach na wysokości przedramion (pod spód zakładam tylko krótki rękaw) co zauważyłem już jest dość charakterystyczne w produktach z długimi rękawami na Ombre.pl
Maciej, Wrocław
2016-12-29
5/5
Bluza idealna, dobry gatunkowo materiał i pasuje na wiele okazji. Polecam
Marcin, Głuchołazy
2016-12-29
5/5
Świetna bluza zarówno materiał jak i wykonanie. W 100% jestem zadowolony z zakupu i zdecydowanie wszystkim zainteresowanym POLECAM bo naprawdę warto :-)
Dariusz, Człuchów
2016-12-16
5/5
Świetna bluza zarówno materiał jak i wykonanie. W 100% jestem zadowolony z zakupu i zdecydowanie wszystkim zainteresowanym POLECAM bo naprawdę warto :-)
Dariusz, Człuchów
2016-12-16
5/5
WYGLĄDA JAK MARYNARKA, ŚWIETNA
RAFAŁ, WIELICZKA
2016-11-24
5/5
Bardzo fajna w dobrej cenie.
Przemysław, Kielce
2016-11-15
5/5
Elegancka i miła w dotyku
Radosław, Choszczno
2016-11-01
5/5
Elegancka bluza, idealna na kameralne imprezy i nie tylko. Po prostu świetna za świetną cenę...
Adam, JEŻÓW SUDECKI
2016-10-20
Napisz swoją opinię
Za opinię otrzymasz 3 pkt.
w naszym programie lojalnościowym.
Napisz swoją opinię
Twoja ocena:
5/5
Dodaj własne zdjęcie produktu:
Potrzebujesz pomocy? Masz pytania?Zadaj pytanie a my odpowiemy niezwłocznie, najciekawsze pytania i odpowiedzi publikując dla innych.
Zapytaj o produkt
Jeżeli powyższy opis jest dla Ciebie niewystarczający, prześlij nam swoje pytanie odnośnie tego produktu. Postaramy się odpowiedzieć tak szybko jak tylko będzie to możliwe. Dane są przetwarzane zgodnie z polityką prywatności. Przesyłając je, akceptujesz jej postanowienia.
Program lojalnościowy
Kup za 1399.90 pkt.
Po zakupie otrzymasz 139.99 pkt.
Symbol
CARMELO
Kod producenta
S5902228001560
M5902228001546
L5902228001553
XL5902228077947

Produkty podobne

Dbamy o Twoją prywatność

Sklep korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zamknij
pixel