Reklamacja

JAK ZAREKLAMOWAĆ PRODUKT?

  • Wypełnij formularz reklamacji towaru, który znajduje się na naszej stronie internetowej (POBIERZ)
  • lub (POBIERZ) w przypadku reklamacji na terenie UK
  • Spakuj produkty przeznaczone do reklamacji.
  • Wyślij paczkę Listem Poleconym za pośrednictwem Poczty Polskiej.(Nie odbieramy przesyłek ZA POBRANIEM!)


Uprzejmie informujemy, że reklamacja obejmuje wyłącznie wady powstałe z przyczyn tkwiących w zakupionym towarze, pod warunkiem, że produkt użytkowany był zgodnie z jego przeznaczeniem. Zostaje ona rozpatrzona w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia jej zgłoszenia.

Proces reklamacji w sklepie Ombre.pl zgodny jest z art. 8 ust. 4 z dnia 30 lipca 2014 r. o prawach konsumenta oraz Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 1964, Nr 16 poz 93 ze zmianami)

Dane kontaktowe, niezbędne do zakończenia procesu reklamacji/ odstąpienia od umowy:

ESPIR S.C. 
ul. Szosa Ełcka 13 
15-690 Białystok
03114017750000504656001014 (mBank) 

W przypadku odstąpienia od umowy na terenie UK, prosimy o przysłanie formularza na adres:

Marta Bista / 010
23, Waddon Park Avenue, Croydon
Greater London CR0 4LW

Niniejsza strona korzysta z plików cookie zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować treści lepiej dopasowane do preferencji użytkowników i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.
Zamknij
pixel