Reklamacja

Jeśli zamówiony produkt okaże się wadliwy lub uszkodzony, prosimy o zgłoszenie reklamacji. 

Zgłoszenia można wysyłać drogą mailową na adres reklamacja@ombre.pl
W wiadomości prosimy o podanie numeru zamówienia oraz model wadliwego produktu. 

Wysłanie zgłoszenia drogą mailową może przyspieszyć rozpatrzenie reklamacji. 

Reklamacja zostanie rozpatrzona maksymalnie w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.

Niniejsza strona korzysta z plików cookie zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować treści lepiej dopasowane do preferencji użytkowników i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.
Zamknij
pixel