Reklamacja

JAK ZAREKLAMOWAĆ PRODUKT?

  • Wypełnij formularz reklamacji towaru, który znajduje się na naszej stronie internetowej (POBIERZ)
  • Spakuj produkty przeznaczone do reklamacji.
  • Wyślij paczkę Listem Poleconym za pośrednictwem Poczty Polskiej.(Nie odbieramy przesyłek ZA POBRANIEM!)


Uprzejmie informujemy, że reklamacja obejmuje wyłącznie wady powstałe z przyczyn tkwiących w zakupionym towarze, pod warunkiem, że produkt użytkowany był zgodnie z jego przeznaczeniem. Zostaje ona rozpatrzona w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia jej zgłoszenia.

Proces reklamacji w sklepie Ombre.pl zgodny jest z art. 8 ust. 4 z dnia 30 lipca 2014 r. o prawach konsumenta oraz Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 1964, Nr 16 poz 93 ze zmianami)

Dane kontaktowe, niezbędne do zakończenia procesu wymiany/ reklamacji/ odstąpienia od umowy:

ESPIR S.C. 
ul. Szosa Ełcka 13 
15-690 Białystok
29 2490 0005 0000 4500 9646 2088 (Alior Bank) 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij