Darmowa dostawa od 199,00 PLN
Wysyłka w 24H
Zwrot do 60 dni
Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Regulaminy promocji „Zapis do Newslettera SMS”

Niniejszy Regulamin określa zasady funkcjonowania, warunki oraz zakres i procedurę reklamacyjną promocji „-50% za zapis do Newslettera SMS w dniach 29.11-02.12.2024” (dalej: „Promocja”), zasady korzystania oraz uprawnienia przysługujące osobom biorącym udział w Promocji, a także obowiązki Organizatora.

§ 1. Postanowienia Ogólne

1. Organizatorem Promocji jest ESPIR sp. z o.o., ul. Ppłk. Nilskiego-Łapińskiego 46, 18-100 Łapy, NIP 575-183-64-40 (dalej „Organizator”).

2. Promocja prowadzona będzie w sklepie internetowym działającym pod adresem www.ombre.pl (dalej: „Sklep Internetowy”).

3. Uczestnikiem Promocji (dalej: „Uczestnik”) może być osoba spełniająca łącznie następujące warunki:

  • a. nie znajduje się w aktualnej bazie numerów SMS Organizatora, a więc nie udostępniła Organizatorowi swojego numeru SMS i nie wyraziła zgody na przesyłanie przez Organizatora informacji handlowych, w tym newslettera, informacji o promocjach i nowościach na podany numer telefonu, zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r., poz. 344) przed wzięciem udziału w Promocji,
  • b. zapoznała się z niniejszym Regulaminem i zaakceptowała go,
  • c. zapisała się do Newslettera Organizatora poprzez podanie swojego numeru telefonu w pop-upie na stronie ombre.pl oraz udzielenie zgody na przetwarzanie danych osobowych,
  • d. potwierdziła subskrypcję i otrzymała od Organizatora unikalny, jednorazowy kod rabatowy (dalej: „Kod Rabatowy”).

4. Organizator, w terminie nie dłuższym niż 3 dni od zapisania się do usługi Newsletter, wysyła Kod Rabatowy na numer telefonu Klienta podany przez Klienta celem zapisania się do Newslettera.

5. Kod Rabatowy ważny jest dni od chwili otrzymania Kodu Rabatowego na numer telefonu Uczestnika.

§ 2. Przedmiot promocji i warunki korzystania z Kodów rabatowych

1. Przedmiotem Promocji jest możliwość skorzystania przez Uczestnika z Promocji obejmującej udzielenie Uczestnikowi jednorazowego, unikalnego Kodu rabatowego do wykorzystania w Sklepie Internetowym na nieprzecenione produkty znajdujące się w ofercie Sklepu internetowego, z wyłączeniem produktów przecenionych, które znajdują się w kategoriach „Wyprzedaż” i „Special Offer” oraz z wyłączeniem kategorii Basic, po osiągnięciu wartości koszyka 199 zł brutto.

2. Kod rabatowy obniża wysokość ceny początkowej sprzedaży brutto o 50%.

3. Promocja nie obejmuje ani nie obniża ewentualnych kosztów dostawy Produktu lub Produktów zakupionych w ramach Promocji w Sklepie Internetowym, które Uczestnik Promocji ponosi w pełnej wysokości.

4. Promocja obowiązuje w dniach 29.11-02.12. Odwołanie Promocji nie wpłynie na działanie Kodów rabatowych wydanych podczas jej trwania.

5. W celu wykorzystania Kodu rabatowego należy przed złożeniem Zamówienia – w sekcji Koszyk – wpisać otrzymany przez Uczestnika Promocji od Organizatora Kod Rabatowy oraz nacisnąć przycisk „Zastosuj kod”. Wpisanie Kodu rabatowego w innym miejscu lub w innym momencie nie uprawnia do jego wykorzystania.

6. W czasie trwania Promocji, każdy Uczestnik Promocji może skorzystać z Kodu rabatowego tylko jeden raz.

7. Przyznany przez Organizatora w ramach Promocji rabat nie podlega wypłacie w pieniądzu lub wymianie na jakikolwiek inny środek płatniczy.

8. Uczestnik Promocji dokonując zakupu Produktów w Sklepie Internetowym ma prawo, a nie obowiązek skorzystania z Kodu rabatowego.

§ 3. Zwrot produktów objętych Promocją

Zwrot produktów objętych Promocją jest możliwy w terminie 30 dni od dnia dokonania zakupu, pod warunkiem, że Produkty nie noszą śladów użytkowania. Zastrzeżenie dotyczące braku śladów używania, o którym mowa w zdaniu pierwszym, nie wyłącza prawa konsumentów dokonujących zakupów na odległość do odstąpienia od umowy na warunkach, o których mowa w art. 27 w zw. z art. 34 ust. 4 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumentów (Dz. U. 2023 r., poz. 2759).

§ 4. Reklamacje

1. Wszelkie reklamacje związane z uczestnictwem w niniejszej Promocji powinny być zgłaszane maksymalnie w ciągu 14 dni od dnia zakończenia Promocji na adres korespondencyjny Organizatora lub na adres poczty elektronicznej: shop@ombre.pl z dopiskiem „Reklamacja”.

2. Organizator ustosunkuje się do przedstawionych zarzutów w terminie do 14 dni od chwili jej otrzymania i poinformuje o tym klienta pisemnie na adres podany w reklamacji bądź za pośrednictwem poczty elektronicznej, według wyboru Klienta.

§ 5. Postanowienia końcowe

1. Niniejszy Regulamin określa zasady Promocji i jest dostępny do wglądu w Sklepie Internetowym oraz w siedzibie Organizatora.

2. Promocja nie łączy się z innymi akcjami promocyjnymi Organizatora.

3. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu i terminu obowiązywania niniejszej Promocji.

4. Zmiany niniejszego Regulaminy obowiązują od momentu wyraźnego ich wskazania i umieszczenia w Sklepie Internetowym. Do Kodów rabatowych otrzymanych przed wprowadzeniem zmiany Regulaminu, stosuje się Regulamin w jego dotychczasowym brzmieniu.

5. W przypadku dokonania zmiany w Regulaminie, Organizator udostępni tekst jednolity Regulaminu poprzez jego publikację w Sklepie Internetowym.

6. Do wszelkich spraw nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie będą miały zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa.

Niniejszy Regulamin określa zasady funkcjonowania, warunki oraz zakres i procedurę reklamacyjną promocji „10% za zapis do Newslettera SMS” (dalej: „Promocja”), zasady korzystania oraz uprawnienia przysługujące osobom biorącym udział w Promocji, a także obowiązki Organizatora.


§ 1. Postanowienia Ogólne

1. Organizatorem Promocji jest ESPIR sp. z o.o., ul. Ppłk. Nilskiego-Łapińskiego 46, 18-100 Łapy, NIP 575-183-64-40 (dalej „Organizator”).
2. Promocja prowadzona będzie w punktach sprzedaży stacjonarnej marki Ombre Clothing (dalej: „Sklepach Stacjonarnych”).
3. Uczestnikiem Promocji (dalej: „Uczestnik”) może być osoba spełniająca łącznie następujące warunki:
a. nie znajduje się w aktualnej bazie adresów SMS Organizatora, a więc nie udostępniła Organizatorowi swojego numeru telefonu i nie wyraziła zgody na przesyłanie przez Organizatora informacji handlowych, w tym newslettera, informacji o promocjach i nowościach na podany numer telefonu, zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r., poz. 344) przed wzięciem udziału w Promocji,
b. zapoznała się z niniejszym Regulaminem i zaakceptowała go,
c. dokonała zapisu do Newslettera SMS Organizatora z użyciem dedykowanego numeru +48 516 777 703 lub Strony Docelowej, poprzez podanie swojego numeru telefonu, adresu najbliższego Salonu Stacjonarnego oraz udzielenie zgody na przetwarzanie danych osobowych,
d. potwierdziła subskrypcję i otrzymała od Organizatora unikalny, jednorazowy kod rabatowy (dalej: „Kod Rabatowy”).
4. Organizator, w terminie nie dłuższym niż 3 dni od zapisania się do usługi Newsletter SMS, wysyła Kod Rabatowy na numer telefonu Klienta podany przez Klienta celem zapisania się do Newslettera SMS.
5. Kod Rabatowy ważny jest w dniu jego otrzymania na numer telefonu Uczestnika, a po upływie jego ważności nie istnieje możliwość ponownego wygenerowania Kodu Rabatowego.

§ 2. Przedmiot promocji i warunki korzystania z Kodów rabatowych

1. Przedmiotem Promocji jest możliwość skorzystania przez Uczestnika z Promocji obejmującej udzielenie Uczestnikowi jednorazowego, unikalnego Kodu rabatowego do wykorzystania w Sklepie Stacjonarnym na wszystkie produkty znajdujące się w ofercie Sklepu Stacjonarnego.
2. Kod rabatowy obniża wysokość ceny początkowej sprzedaży brutto o 10%.
3. Promocja obowiązuje od dnia 02.09.2024 r. do odwołania. Odwołanie Promocji nie wpłynie na działanie Kodów rabatowych wydanych podczas jej trwania.
4. W celu wykorzystania Kodu Rabatowego należy przed opłaceniem dokumentu sprzedaży okazać sprzedawcy otrzymany przez Uczestnika Promocji od Organizatora Kod Rabatowy celem jego użycia. Okazanie wiadomości informującej o próbie zapisu do Newslettera SMS nie uprawnia do skorzystania z promocji.
5. W czasie trwania Promocji, każdy Uczestnik Promocji może skorzystać z Kodu rabatowego tylko jeden raz.
6. Przyznany przez Organizatora w ramach Promocji rabat nie podlega wypłacie w pieniądzu lub wymianie na jakikolwiek inny środek płatniczy.
7. Uczestnik Promocji dokonując zakupu Produktów w Sklepie Stacjonarnym ma prawo, a nie obowiązek skorzystania z Kodu rabatowego.


§ 3. Zwrot produktów objętych Promocją

Produkty objęte Promocją podlegają standardowemu regulaminowi sprzedaży w Sklepach stacjonarnych określającym prawo do zwrotów oraz wymian zakupionych towarów.
1. Klient może w czasie określonym w pkt. 4 dokonać wymiany Towaru w stanie niezmienionym (Towar nieużywany - pełnowartościowy) na inny Towar o takiej samej cenie obowiązującej w dniu dokonywania wymiany lub Towar o wyższej cenie obowiązującej w dniu dokonywania wymiany z jednoczesną dopłatą różnicy ceny przez Klienta.
2. Wymiana Towaru jest możliwa wyłącznie w Salonie OMBRE, w którym dokonano zakupu Towaru.
3. Zasady zwrotu i wymiany towaru w Salonach odbywają się według zasad niniejszego Regulaminu i nie ograniczają w żadnym stopniu uprawnień Klienta z tytułu rękojmi za niezgodność z umową rzeczy sprzedanej, przysługującej na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
4. Każdy Klient ma prawo do wymiany Towaru w ciągu 14 dni (kalendarzowych) od daty sprzedaży, pod warunkiem dostępności towaru.
5. Klient może dokonać wymiany Towaru po łącznym spełnieniu następujących warunków:
a. Towar został zakupiony w danym Salonie OMBRE
b. Klient posiada dowód zakupu (np. paragon fiskalny, faktura VAT),
c. Towar nie nosi śladów użytkowania, musi być czysty, nie może być uszkodzony i posiada wszystkie elementy dodatkowego wyposażenia o ile takie występują np. dołączone do ubrań akcesoria (pasek).
d. Towar posiada przymocowane do niego na stałe wszelkie oznaczenia, np. metki wewnętrzne oraz metki zewnętrzne, w które zaopatrzony był towar w chwili zakupu.
6. Celem dokonania wymiany towaru, niezbędne jest wypełnienie formularza, w którym klient powinien podać swoje imię i nazwisko. Formularz jest podpisywany przez Klienta oraz przedstawiciela Sprzedawcy. W przypadku wymiany towaru Sprzedawca realizuje zwrot, a następnie ponowną sprzedaż Towaru wybranego przez Klienta na wymianę.
7. Wymianie, o których mowa w niniejszym rozdziale nie podlegają Towary takie jak: bielizna damska oraz męska (w tym skarpety), stroje kąpielowe damskie oraz męskie.
8. W przypadku wymiany Towaru, którego zakup nastąpił po cenie promocyjnej, cenę Towaru stanowi cena ostateczna, uwzględniająca przyznany rabat.
9. Klientowi nie przysługuje możliwość zwrotu Towaru.


§ 4. Reklamacje

1. Wszelkie reklamacje związane z uczestnictwem w niniejszej Promocji powinny być zgłaszane maksymalnie w ciągu 14 dni od dnia zakończenia Promocji na adres korespondencyjny Organizatora lub na adres poczty elektronicznej: shop@ombre.pl z dopiskiem „Reklamacja”.
2. Organizator ustosunkuje się do przedstawionych zarzutów w terminie do 14 dni od chwili jej otrzymania i poinformuje o tym klienta pisemnie na adres podany w reklamacji bądź za pośrednictwem poczty elektronicznej, według wyboru Klienta.


§ 5. Postanowienia końcowe

1. Niniejszy Regulamin określa zasady Promocji i jest dostępny do wglądu w Sklepie Internetowym, Sklepach Stacjonarnych oraz w siedzibie Organizatora.
2. Promocja łączy się z innymi akcjami promocyjnymi Organizatora.
3. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu i terminu obowiązywania niniejszej Promocji.
4. Zmiany niniejszego Regulaminu obowiązują od momentu wyraźnego ich wskazania i umieszczenia w Sklepie Internetowym oraz Salonach Stacjonarnych. Do Kodów rabatowych otrzymanych przed wprowadzeniem zmiany Regulaminu, stosuje się Regulamin w jego dotychczasowym brzmieniu.
5. W przypadku dokonania zmiany w Regulaminie, Organizator udostępni tekst jednolity Regulaminu poprzez jego publikację w Sklepie Internetowym.
6. Do wszelkich spraw nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie będą miały zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa.

pixel