Darmowa dostawa od 150,00 zł
Wysyłka w 24H
Zwrot do 60 dni
Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową
Spodnie męskie chino P646 - czarne
Spodnie męskie chino P646 - czarne
Spodnie męskie chino P646 - czarne
Spodnie męskie chino P646 - czarne
Spodnie męskie chino P646 - czarne
Spodnie męskie chino P646 - czarne
Spodnie męskie chino P646 - czarne
Spodnie męskie chino P646 - czarne
Spodnie męskie chino P646 - czarne
Spodnie męskie chino P646 - czarne
Spodnie męskie chino P646 - czarne
Spodnie męskie chino P646 - czarne
Przecena

Spodnie męskie chino P646 - czarne

-58%
29,00 zł
/ szt. brutto
69,00 zł(Zniżka 58%)
Rozmiar
Produkt niedostępny
Produkt niedostępny
Ten produkt nie jest dostępny w sklepie stacjonarnym
Bezpieczne zakupy
Rozmiar
  S M L XL XXL
A* 38 40 42 44 46
B 103 105 107 109 111
C 77 78 79 80 81
D* 28 29 30 31 32

*rozmiar x2

Koszty dostawy
Opis i skład
  • Uniwersalne spodnie męskie

  • Idealne na co dzień oraz do eleganckich stylizacji

  • Dwie wpuszczane boczne kieszenie wykończone kontrastową lamówką

  • Dwie kieszenie zapinane na guzik z tyłu

  • Lekko zwężane nogawki

  • Skład: 98% bawełna, 2% elastan

  • Kolor: czarny

Opinie

Opinie o Spodnie męskie chino P646 - czarne

4.97
Liczba wystawionych opinii: 159
5/5
bardzo dobra jakość wykonania
Robert, Dobra
2020-10-19
5/5
Fajne spodnie z dobrego materiału
Wojciech, Pawłów
2020-10-13
5/5
Co prawda spodnie musiałem zwrócić z powodu małego mankamentu , który mnie raził ,to jak najbardziej polecam zakup tych spodni.Rozmiar był idealny , świetny kolor .
Mariusz, Bydgoszcz
2020-09-17
5/5
Polecam!
Arkadiusz, Warszawa
2020-09-09
5/5
Super jakość, właściwy rozmiar i wygoda użytkowania.
Wojciech, Mikołów
2019-11-07
5/5
Bardzo dobrej jakości materiał, dobrze się noszą, intensywne kolory. Zdjęcie oddaje rzeczywisty wygląd, podane wymiary są pełnym odzwierciedleniem.
Tomasz, Chorzów
2019-10-29
5/5
Bardzo dobra jakość w stosunku do ceny. Wyglądają bardzo dobrze nawet po wielokrotnym praniu
Marcin, Chrzanów
2019-10-09
5/5
rozmiar – właściwy (XXL/186/92 – rozmiar/wzrost/pas), kolor – zgodny, jakość materiału – bdb, fason/krój – zwężane nogawki, relacja ceny do gatunku – przystępna, obsługa i transport – bardzo szybkie; *****/5 GORĄCO POLECAM!!! Na pewno jeszcze tu zajrzę
TOMASZ, WAŁBRZYCH
2019-08-21
5/5
rozmiar – właściwy (XL/186/92 – rozmiar/wzrost/pas), kolor – zgodny, jakość materiału – bdb, fason/krój – zwężane nogawki, relacja ceny do gatunku – przystępna, obsługa i transport – bardzo szybkie; *****/5 GORĄCO POLECAM!!! Na pewno jeszcze tu zajrzę
TOMASZ, WAŁBRZYCH
2019-08-21
5/5
rozmiar – właściwy (XL/186/92 – rozmiar/wzrost/pas), kolor – zgodny, jakość materiału – bdb, fason/krój – zwężane nogawki, relacja ceny do gatunku – przystępna, obsługa i transport – bardzo szybkie; *****/5 GORĄCO POLECAM!!! Na pewno jeszcze tu zajrzę
TOMASZ, WAŁBRZYCH
2019-08-21
5/5
rozmiar – właściwy (XL/186/92 – rozmiar/wzrost/pas), kolor – zgodny, jakość materiału – bdb, fason/krój – zwężane nogawki, relacja ceny do gatunku – przystępna, obsługa i transport – bardzo szybkie; *****/5 GORĄCO POLECAM!!! Na pewno jeszcze tu zajrzę
TOMASZ, WAŁBRZYCH
2019-08-21
5/5
rozmiar – właściwy (XL/186/92 – rozmiar/wzrost/pas), kolor – zgodny, jakość materiału – bdb, fason/krój – zwężane nogawki, relacja ceny do gatunku – przystępna, obsługa i transport – bardzo szybkie; *****/5 GORĄCO POLECAM!!! Na pewno jeszcze tu zajrzę
TOMASZ, WAŁBRZYCH
2019-08-21
5/5
rozmiar – trochę za duży dla XXL/186/92 – rozmiar/wzrost/pas, kolor – zgodny, jakość materiału – bdb, fason/krój – zwężane nogawki, relacja ceny do gatunku – przystępna, obsługa i transport – bardzo szybkie; *****/5 GORĄCO POLECAM!!! Na pewno jeszcze tu zajrzę
TOMASZ, WAŁBRZYCH
2019-08-21
5/5
super spodnie. świetny materiał. rozmiar jak w opisie.
Krystyna, Zawiercie
2019-07-04
5/5
Dobry materiał, fajnie się nosi. Polecam
Maciej, Toruń
2019-06-01
5/5
Bardzo dobre gatunkowo spodnie. Bardzo wygodne,świetnie uszyte. POLECAM
Zuzanna, Mętkòw
2019-05-23
5/5
Dobry materiał, fajnie się nosi. Polecam
Marcin, Głowno
2019-05-03
5/5
Dobra jakość spodni. Gorąco Polecam.Oby tak dalej.
Maciej, Toruń
2019-04-18
5/5
Super wygodne, na każdą okazje, czekam na inne kolory w moim rozmiarze, a do tego cena bije całą konkrecje. Polecam.
Leszek, Grzmiąca
2019-03-21
5/5
Wszystko zgodne z opisem.Z całą stanowczością polecam ten sklep
Edward, Mszczonów
2019-03-20
5/5
spodnie super
Rafał, Kraków
2019-03-11
5/5
spodnie ok sa super
Rafał, Kraków
2019-03-11
5/5
Dobrze się noszą super fason. Polecam
Mariusz, ZDUŃSKA WOLA
2019-02-28
5/5
Tomasz, Rabowice
2019-02-25
5/5
Rewelacja! Wygoda i modny wzór. Polecam.
Dawid, Białystok
2019-02-06
5/5
Super! Polecam!!!
Katarzyna, Bytnica
2019-02-05
5/5
Świetnie leżące spodnie, produkt wart polecenia!
Mateusz, Mosina
2019-01-31
5/5
Polecam, bardzo dobry materiał
Grzegorz, Rumia
2019-01-28
5/5
Polecam
Jakub, Trzebnica
2019-01-19
5/5
zamówiłem identyczne czarne stąd wybór. zmieniłem tylko kolor i pasują do niektórych elementów górnej garderoby :) rozmiar L - wzrost 183 cm, waga 71 kg. idealnie lezą.
Bartosz, Lubin
2019-01-08
5/5
Polecam super spodnie
Dawid, Przemków
2018-12-29
5/5
Eleganckie mocne stylowe polecam
Łukasz, Ruda-Huta
2018-12-25
5/5
Polecam
Adrian, Pabianice
2018-12-22
5/5
Rozmiar L dobry na 178 cm wzrostu i 78 kg wagi polecam
Natalia, Gorlice
2018-12-20
5/5
Wygodne spodnie. Szybka dostawa polecam.
Michał, Gniezno
2018-12-12
5/5
Spodnie fajne. Fason też ok, kolor niebieski trochę ciemniejszy w rzeczywistości niż na zdjęciu ale nie jest to przestępstwem :) polecam.
Monika, Legnica
2018-12-07
5/5
kupilem juz 2 pare super sa mam niebieskie i brazowe
Kamil, Rydułtowy
2018-11-30
5/5
Polecam spodnie dobrze dopasowane i ciekawy kolor
Daniel, Ostrołęka
2018-11-22
5/5
Rozmiar L znakomicie pasuje na męża( 176 cm wzrostu,74 kg,90 cm w pasie). Materiał bardzo dobrej jakości,dobrze się je nosi.
Paulina, Lubomierz
2018-11-22
5/5
To już kolejne spodnie jakie tu kupiłem. Są bardzo wygodne i świetnie się prezentują. Polecam
Piotr, Szypliszki
2018-11-20
5/5
Leżą idealnie, gorąco polecam
Piotr, Szypliszki
2018-11-20
5/5
Super się układają. Fajny materiał
Paulina, Zakliczyn
2018-11-19
5/5
Bardzo dobra jakość materiału i wykonanie...dobrze leżą.Polecam
Szymon, Radzimowice
2018-11-15
5/5
Wygodne spodnie, polecam
Zbigniew, Kołaczyce
2018-11-14
5/5
Spodnie bardzo dobrze wykonane kolor zgodny z opisem rozmiar idealny bardzo polecam
Katarzyna, Bystrzyca
2018-11-13
5/5
Bardzo fajne
Damian, Tuliszków
2018-11-11
5/5
Świetny kolor i materiał.Gorąco polecam.
Kamila, Zabrze
2018-11-08
5/5
Świetny kolor i materiał.Gorąco polecam.
Kamila, Zabrze
2018-11-08
5/5
Fajne spodnie. Super ukladają sie na ciele. Pasują do eleganckiego stroju jak i do chodzenia na codzień. Polecam serdecznie
Fabian, Ustka
2018-11-06
5/5
Dobra jakość dobra cena szybka dostawa :)
Zbigniew, Kołaczyce
2018-11-06
5/5
Dobra jakość dobra cena szybka dostawa :)
Zbigniew, Kołaczyce
2018-11-06
4/5
Generalnie bardzo dobre spodnie, choc musialem zwezyc nogawki, poniewaz troszke slabo sie ukladaly.
Michał, Węgrów
2018-11-06
4/5
Generalnie bardzo dobre spodnie, choc musialem zwezyc nogawki, poniewaz troszke slabo sie ukladaly.
Michał, Węgrów
2018-11-06
3/5
Spodnie generalnie są okej, poza tym że kolor w rzeczywistości jest dużo ciemniejszy i przypomina bardziej granatowy niż niebieski.
Kamil, Kraków
2018-10-31
5/5
Bardzo dobry gatunek. Polecam.
Maciej, Gdynia
2018-10-25
5/5
Bardzo wygodne spodnie polecam
Agata, Bralin
2018-10-25
5/5
183 cm. Waga 70 kg. Nogawka na długość idealna. W pasie nieco za luźne, jednak jestem świadomy, że jestem osobą szczupłą. Założyłem pasek i jest klasa. Pasują zarówno do eleganckich koszul jak i luźnych bluz. Zadowolenie wysokie. Polecam.
Bartosz, Lubin
2018-10-25
5/5
Spodnie zgodne z opisem, bardzo dobre gatunkowo.Wysyłka błyskawiczna. Polecam :)
Małgorzata, Biała Druga
2018-10-24
5/5
Wygodne spodnie, polecam
Maciej, Raciechowice
2018-10-22
5/5
To już trzecia para jaką kupiłem w tym sklepie gorąco polecam
Piotr, Naklo Slaskie
2018-10-17
5/5
Świetny elastyczny, solidny materiał, super się układają, mój narzeczony ma 196cm wzrostu i ok. 80kg, rozmiar XL leży idealnie, spodnie są lekko luźne co daje swobodę ruchów. Super polecam!!!
Grzegorz, Olsztyn
2018-10-11
5/5
Spodnie genialne, wyglądają bardzo ładnie. Są wygodne, wykonane z fajnego materiału. Jak najbardziej polecam, sam się jeszcze zastanawiam nad zamówieniem dodatkowej pary.
Sylwester, Tychy
2018-10-10
5/5
Fajne spodnie.Świetny materiał. POLECAM
BEATA, SUCHOWOLA
2018-10-05
5/5
Spodnie wygodne, dobry materiał i krój. Sklep polecam w 100% Dobra jakość towarów i super ceny
Mateusz, Janowiec Wielkopolski
2018-10-04
5/5
Spodnie rewelacyjne, idealne rozmiary. Polecam!
Patrycja, Dębica
2018-10-03
5/5
Kolejny udany zakup, szczerze polecam.
Krzysztof, Oświęcim
2018-10-03
5/5
Kolor troszkę ciemniejszy niż na zdjęciu ale leżą idealnie,bardzo dobrze wykonane wygodne spodnie polecam
Piotr, Naklo Slaskie
2018-09-25
5/5
Spodnie odpowiednio skrojone, z dobrego materiału . Warte swojej ceny
Jakub, Krościenko Wyżne
2018-09-25
5/5
Polecam
Filip, Sulęcin
2018-09-25
5/5
Polecam
Filip, Sulęcin
2018-09-25
5/5
Kolor i krój spodni rewelacyjny. Rozmiary z łatwością można dopasować bez większych problemów. To nie pierwszy i nie ostatni zakup w tym sklepie. Polecam!
Patrycja, Dębica
2018-09-22
5/5
Spodnie idealne rozmiarowo. Kolor modny i uniwersalny, przyjemny materiał, polecam :)
Marcin, Łódź
2018-09-22
5/5
Wszystko ok. Jak zawsze. Wracam chętnie do sklepu bo wszystko szyte jak na mnie. Dobra jakość.
Kamil, Łódź
2018-09-21
5/5
Spodnie świetne gatunkowo. Trochę obcisłe, więc lepiej wybrać rozmiar większe. Polecam !!!
Piotr, Góra
2018-09-21
5/5
Spodnie dobre gatunkowo starannie uszyte polecam kolejny udany zakup
Justyna, Kłecko
2018-09-19
5/5
Bardzo dobre spodnie Świetnie pasują z marynarką M36
Robert, Katowice
2018-09-16
5/5
Wygodne, przyjemny materiał, dobrze układają się na nogach, polecam
Bartosz, Szczecin
2018-09-15
5/5
Ładne spodnie, kolor żywy jak na zdjęciu , wymiary zgodne z tabelą, wcale nie tak obcisłe jak pisali inni chyba że ktoś ma naprawdę wąska talię i mocno zbudowane nogi.
Artur, Opalenica
2018-09-15
5/5
Bardzo fajne spodnie. Super kolor. Polecam
Iryna, Myslowice
2018-09-14
5/5
Bardzo fajne spodnie
Iryna, Myslowice
2018-09-14
5/5
Bardzo fajne!
Iwona, Ząbkowice Śląskie
2018-09-08
5/5
Super spodnie i bardzo eleganckie.Wykonane z dobrego materiału i są bardzo wygodne! Syn bardzo zadowolony> Polecam
MARIA, ŻYROWA
2018-09-07
5/5
Bardzo fajnie!!!
Mateusz, Gryfice
2018-09-06
5/5
Wszystko zgodne z opisem. Polecam!
Katarzyna, Bytnica
2018-08-31
5/5
Polecam super jakość
Filip, Sulęcin
2018-08-24
5/5
Polecam super jakość
Filip, Sulęcin
2018-08-24
4/5
bardzo wygodne, ale mala uwaga co do zamka, szybko zabek się wylamal, ale polecam
Szymon, Słupca
2018-08-23
5/5
Bardzo fajne spodnie
Piotr, Naklo Slaskie
2018-08-22
5/5
kupiłem je niedawno,ale świetnie się spisują w gorące dni,jak zwykle za długie ale to nie problem,polecam i na pewno kupię jeszcze niejedne
Grzegorz, Racibórz
2018-08-20
5/5
Spodnie są ładne i porządnie wykonane. Kolor trochę ciemniejszy niż na zdjęciu. Uwaga na wąskie nogawki: dla osób ćwiczących mogą być przyciasne
Alina, Elbląg
2018-08-15
5/5
Fajny materiał, dobrze skrojone, dobrze leżą.
Mirosław, Dobroń
2018-08-06
5/5
Bardzo wygodne spodnie, polecam!
Rafał, Nowy Dwór Mazowiecki
2018-08-03
5/5
Super spodnie, bardzo eleganckie!
ANETA, KRASNYSTAW
2018-08-01
5/5
To już kolejne spodnie w innym kolorze.Świetny materiał, modny fason.Bardzo polecam
Marek, Warszawa
2018-07-28
5/5
Super spodnie w doskonałej cenie. Już zamówiłem następne w innym kolorze
Marek, Warszawa
2018-07-27
5/5
Polecam super spodnie, dobra jakość wykonania. Kolejne zamówienie i wszystko ok
Leszek, Grantham
2018-07-16
5/5
Polecam super spodnie, dobra jakość wykonania. Kolejne zamówienie i wszystko ok
Leszek, Grantham
2018-07-16
5/5
Super spodnie. Polecam!!!
Sebastian, Porąbka-Iwkowska
2018-07-10
5/5
Super spodnie. Polecam !!!
Sebastian, Porąbka-Iwkowska
2018-07-10
5/5
Syn jest bardzo zadowolony ze spodni...wyglad..kolor...cena na plus polecam jak najbardziej :)
Karolina, Kluczbork
2018-07-10
5/5
Dobry materiał, piękny kolor i doskonale leżą. Bardzo polecam
Marek, Warszawa
2018-07-10
5/5
To już trzecie spodnie kupione w różnych kolorach. Świetne!
Marek, Warszawa
2018-07-10
5/5
spodnie rewelacja polecam
Kamil, Rydułtowy
2018-07-03
5/5
Rewelacyjne spodnie, zgodny z opisem. Polecam
Renata, Goszczyn
2018-06-26
5/5
Spodnie super. Kolor trochę jeśniejszy niż na zdjęciach.
Marcin, Pacyna
2018-06-21
5/5
Mocno dopasowane, chyba trochę zaniżona rozmiarówka. Wymienię na większy rozmiar.
Grzegorz, Białystok
2018-06-06
5/5
Fajne, dodatek elastycznego materiału sprawia, że są mocno dopasowane. Chyba wymienię na większe
Grzegorz, Białystok
2018-06-06
5/5
Przed zakupem spodni nieco się obawiałem .Niepotrzebnie , rozmiar dobrany , spodnie leżą niemal idealnie. Fajne spodnie na każdy zwykły dzień jak i od święta. Polecam.
Mariusz, Bydgoszcz
2018-06-06
5/5
Rozmiar L na osobę mającą 90 cm w pasie pasuje idealnie, jedyny mankament to taki, że spodnie są zdecydowanie za długie dla osoby mającej 173 cm wzrostu, ale jest to do przełknięcia dla krawca ;) kolor beżowy taki jak na zdjęciu, polecam
Wojciech, Łoniów
2018-06-05
5/5
Zakupy trafione jak zwykle. Spodnie idealnie skrojone.
Piotr, Bydgoszcz
2018-06-04
5/5
Zakupy trafione jak zwykle. Spodnie idealnie skrojone.
Piotr, Bydgoszcz
2018-06-04
5/5
Zakupy trafione jakz zwykle Spodnie idealnie skrojone.
Piotr, Bydgoszcz
2018-06-04
5/5
spodnie jak najbardziej ok
Błażej, Kraków
2018-06-02
5/5
Pierwszy raz kupowałem spodnie z tej strony ale na pewno nie po raz ostatni. Spodnie zgodne z opisem, wygodne, a co najważniejsze świetnie wyglądają nawet lepiej niż na zdjęciach. Polecam.
Krzysztof, Oświęcim
2018-06-02
5/5
Spodnie dobrej jakości i eleganckie wszystkie ubrania eleganckie. Wreszcie mam sklep gdzie mogę się ubierać. U nas fatalnie w mieście z ubraniami. Na pewno nie kupisz takich ubrań a tym bardziej w takich cenach :) Polecam tu ten sklep
Jacek, GIŻYCKO
2018-05-30
5/5
Spodnie eleganckie jeszcze kupię
Jacek, GIŻYCKO
2018-05-30
5/5
Polecam, bardzo wygodne i fajny kolor.
Krzysztof, Lubin
2018-05-29
5/5
Super spodnie jest zadowolony z zakupu choć kolor beżowy mocno wpada w żółty, ale mi to nie przeszkadza bo chciałem wziąć żółte i beżowe a tak mam 2 w 1
Krzysztof, Lubin
2018-05-29
5/5
polecam świetny materiał i wygodne
Krystian, Lędziny
2018-05-25
5/5
polecam świetny materiał i wygodne
Krystian, Lędziny
2018-05-25
5/5
Super wykonane spodnie z dobrego materiału. Fajnie się prezentują i dlatego zamówiłem kolejne w kolorze niebieskim. Polecam
Kamil, Mysłowice
2018-05-23
5/5
Wygodne w noszeniu, dobry materiał, świetnie się prezentują. Polecam
Kamil, Mysłowice
2018-05-23
5/5
Bardzo dobrze się prezentują
Dawid, Bujnowo
2018-05-21
5/5
Jarosław, Smardzewice
2018-05-19
5/5
Spodnie powaliły mnie swoją wygodą. Nie należę do grona szczupłych osób, a leżą na mnie idealnie. Spodobały mi się tak bardzo, że zakupiłem ten sam model w innym kolorze i może skuszę się jeszcze na zakup kolejne pary.
Sebastian, Bieńkowice
2018-05-17
5/5
Super spodnie, kolor taki jak na zdjęciu. Materiał bardzo dobry. Rozmiar taki sam jak się nosi. Dobra cena i jakość
ANNA, ZAWAŁY
2018-05-17
5/5
Spodnie są o.k.
Jarosław, Poznań
2018-05-16
5/5
Fajny kolor spodni. Do tego podoba mi się ich krój.
Kamil, Legionowo
2018-05-13
5/5
ładne i dobre na lato
Tiago, Warszawa
2018-05-08
5/5
Wszystko zgodnie z opisem, spodnie mają bardzo fajny materiał
Beata, Będzin
2018-05-08
5/5
Towar zgodny z opisem. Rozmiarówka tez. Bardzo szybka realizacja zamówienia. Jarek-Elbląg.
Jarosław, Elbląg
2018-05-08
5/5
Kupiłem spodnie w kolorze czarnym. Leżą idealnie. Zastanawiam się nad zakupem innych kolorów.
Krzysztof, Wojnowice
2018-05-06
5/5
Super spodnie, idealnie dopasowane do sylwetki. Ciekawe kolory, polecam.
Krzysztof, Gdańsk
2018-05-05
5/5
świetne spodnie. Polecam!
Krzysztof, Lisów
2018-05-04
5/5
bardzo ładny kolor spodni, dobrze leżą, kupiłem je na lato, pewnie na upalne dni będą zbyt ciepłe, ale póki co nie ma upałów więc spodnie się sprawdzają.
Robert, Dąbrowa Górnicza
2018-05-04
5/5
Spodnie zgodne z opisem, wygodne, bardzo dobra jakość wykonania. Nie raz jeszcze będę robić zakupy w ombre :)
Marcin, Węgorzewo
2018-05-03
5/5
Obsługa ok. Spodnie (mam czerwone) ok. Kupiłem rozmiar za małe - procedura wymiany (zwrot i zakup innych) bez zarzutu.Tomasz.
Tomasz, Łódź
2018-05-02
5/5
Bardzo dobre spodnie Polecam
Jarosław, Radom
2018-05-01
5/5
Polecam kolor czarny, dobrze skrojone, świetnie leżą
Wojciech, Katowice
2018-04-27
5/5
Fajne spodnie. Dobrze leżą. Jestem zadowolony. Polecam
Łukasz, Gryfów Śląski
2018-04-27
5/5
Fajne spodnie. Dobrze leżą. Jestem zadowolony. Polecam
Łukasz, Gryfów Śląski
2018-04-27
5/5
Super! Polecam !!!
Beata, Wrocław
2018-04-26
5/5
ok
Sylwester, Iłża
2018-04-24
5/5
Kolor niebieski trochę inny niż na zdjęciu, kieszenie mogły by być większe trochę. Zobaczymy jak sie bedą nosić
Hubert, Poraż
2018-04-19
5/5
Polecam materiał miły w dotyku lecz kolor troche odbiega od wzoru dopasowane lecz nogawki dla panów o szczuplejszych udach
Urszula, Łódz
2018-04-18
5/5
Pierwszą rzeczą jaka mnie zaskoczyła to paczka :) Produkty bardzo dobrze zapakowane. Jeśli chodzi o spodnie jestem bardzo zadowolony, intensywny kolor, przyjemny materiał. Spodnie są dokładnie takie jak chciałem. Zdecydowanie polecam :)
Adam, Golina
2018-04-18
5/5
Dokupiłam jeszcze spodnie koloru żółtego. Na lato kolor świetny. Dobrze wyglądają na mężczyźnie. Nogawki w udach wąskie trzeba wziąć to pod uwagę. Wysyłka jak zwykle na piątkę.
Joanna, Kraków
2018-04-18
5/5
Beżowe kolor jak na zdjęciu. Miękki materiał, dobrze się prasuje. Mąż zadowolony.
Joanna, Kraków
2018-04-18
5/5
Miękki materia. Intensywny kolor. Wąskie nogawki. Spodnie bardzo ładnie się prezentują. Zakupiłam kilka kolorów dla męża i dziecka są zadowoleni
Joanna, Kraków
2018-04-16
5/5
Dobrze się noszą, miły materiał. Kolor zgodny ze zdjęciem.Miękki materiał. Kupiłam kilka różnych kolorów. .
Joanna, Kraków
2018-04-16
5/5
Spodnie niebieskie zgodne ze zdjęciem. Miłe w dotyku. Wąskie nogawki. Wyglądają elegancko. Zakupiłam kilka kolorów dla moich chłopaków.
Joanna, Kraków
2018-04-16
5/5
Super zakup,mąż bardzo zadowolony
Joanna, Tylicz
2018-04-15
5/5
Spodnie są bardzo fajne kupiłem dwa kolory i zastanawiam się nad kupnem kolejnych materiał jest miły w dotyku i przyjemny dla ciała szkoda tylko jak je nabyłem nie otrzymałem za nie punktów lojalnościowych a teraz widzę że są przyznawane
Paweł, Długie
2018-04-15
5/5
polecam, super materiał i fajny styl.
Ewelina, Zwierzyniec
2018-04-14
5/5
Dobre półwizytowe spodnie. Polecam brać większy rozmiar - bardzo wąskie w pasie. Materiał dzięki elastynie daje duży komfort podczas noszenia.
Bartłomiej, Poznań
2018-04-12
5/5
Bardzo dobrej jakości materiał, dobrze się noszą, intensywne kolory. Zdjęcie oddaje rzeczywisty wygląd, podane wymiary są pełnym odzwierciedleniem.
Tomasz, Chorzów
2018-04-11
5/5
Cena, jakość, wygoda, czego chcieć więcej, polecam :)
Artur, Wrocław
2018-04-10
5/5
Towar zgodny z opisem! Spodnie wykonane z dobrego materiału i są bardzo wygodne!
Ewa, Wolsztyn
2018-04-07
5/5
Spodnie super. Zakupiłem jedną parę na próbę i bardzo pozytywnie się zaskoczyłem.świetny krój i materiał, super dopasowane. Spodnie raczej dla szczupłych o niezbyt potężnych udach. Oceniam na 5 gwiazdek (jakość-cena). BTW. zakupiłem jeszcze teraz 3 kolejne kolory tego modelu. POLECAM
Jarosław, Warszawa
2018-04-06
Napisz swoją opinię
Za opinię otrzymasz 3 pkt.
w naszym programie lojalnościowym.
Napisz swoją opinię
Twoja ocena:
5/5
Dodaj własne zdjęcie produktu:
Potrzebujesz pomocy? Masz pytania?Zadaj pytanie a my odpowiemy niezwłocznie, najciekawsze pytania i odpowiedzi publikując dla innych.
Zapytaj o produkt
Jeżeli powyższy opis jest dla Ciebie niewystarczający, prześlij nam swoje pytanie odnośnie tego produktu. Postaramy się odpowiedzieć tak szybko jak tylko będzie to możliwe. Dane są przetwarzane zgodnie z polityką prywatności. Przesyłając je, akceptujesz jej postanowienia.
Program lojalnościowy
Kup za 290 pkt.
Po zakupie otrzymasz 29 pkt.
Kod producenta
XXL5902228026303
Kategoria
Spodnie

Produkty podobne

Sale Spodnie męskie dresowe joggery P918 - czarne

Spodnie męskie dresowe joggery P918 - czarne

79,99 zł brutto59,99 zł brutto-25%599.90 pkt.
Przecena Sale Spodnie męskie chino P832 - niebieskie
#Premium

Spodnie męskie chino P832 - niebieskie

99,99 zł brutto69,99 zł brutto-30%699.90 pkt.
Przecena Sale Spodnie męskie chino P869 - szare
#Premium

Spodnie męskie chino P869 - szare

119,99 zł brutto59,99 zł brutto-50%599.90 pkt.
Przecena Sale Spodnie męskie chino P891 - jasnoszare
#Premium

Spodnie męskie chino P891 - jasnoszare

129,99 zł brutto59,99 zł brutto-54%599.90 pkt.
Sale Spodnie męskie dresowe P946 - czarne
#Cotton Line

Spodnie męskie dresowe P946 - czarne

69,99 zł brutto49,99 zł brutto-29%499.90 pkt.
Sale Spodnie męskie dresowe joggery P918 - grafitowe

Spodnie męskie dresowe joggery P918 - grafitowe

79,99 zł brutto59,99 zł brutto-25%599.90 pkt.
Sale Spodnie męskie dresowe joggery P951 - czarne

Spodnie męskie dresowe joggery P951 - czarne

69,99 zł brutto49,99 zł brutto-29%499.90 pkt.
Sale Spodnie męskie dresowe joggery P904 - granatowe

Spodnie męskie dresowe joggery P904 - granatowe

69,99 zł brutto39,99 zł brutto-43%399.90 pkt.

Dbamy o Twoją prywatność

Sklep korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zamknij
pixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixel