Zestaw nr 10

  • Zestaw nr 10
  • Bluza męska bez kaptura B978 - ecru
  • Spodnie męskie joggery P893 - zielone
  • Buty męskie sneakersy T348 - camel
179,97 zł
/ szt.
10.00% taniej Kupując towary jako kolekcję zaoszczędzasz 10.00% (20,00 zł) Sprawdź koszty wysyłki
199.97 pkt.
1999.70 pkt.

Zyskaj rabat kupując towary z kolekcji

Wybierz przynajmniej 2 produkty aby otrzymać rabat!

W kolekcji

Łatwy zwrot towaru

Kupuj i sprawdź spokojnie w domu. W ciągu 60 dni możesz odstąpić od umowy bez podania przyczyny.
Pokaż szczegóły
60 dni na odstąpienie od umowy
Najważniejsza jest Twoja satysfakcja z zakupów. Zamówione u nas produkty możesz zwrócić w ciągu 60 dni bez podania przyczyny.
Bez stresu i obaw
Dzięki integracji naszego sklepu z tanimi zwrotami Poczty Polskiej kupujesz bez stresu i obaw, że zwrot zakupionego towaru będzie problematyczny.
Prosty kreator zwrotów
Wszystkie zwroty w naszym sklepie obsługiwane są przez prosty kreator zwrotów, który daje możliwość odesłania do nas paczki zwrotnej.
Opinie naszych klientów
5/5
Daria, Wrocław
Dobrze wyglądają i są wygodne.
5/5
Jerzy, P O L I C E
Jestem bardzo zadowolony z Zakupu Tych butów ! Polecam Wszystkim z czystym sumieniem. Pozdrawiam Cały Sklep Ombre :)
5/5
Marlena, Rakowiec
Świetne butki, cieszę się, że wpadły w moje ręce. Super jakość i wykonanie
5/5
Irena, Lublin
Moi panowie zadowoleni, bo wygodne i ciepłe
5/5
Łukasz, Wodzisław Śląski
Super joggery. Polecam
5/5
Tomasz, Kluczewsko
Wszystko zgodnie z opisem.
5/5
Sebastian, Zamość
BARDZO FAJNY KRÓJ
5/5
Katarzyna, Klęczany
Buty zgodne z opisem, nie odbiegają od zdjęć katalogowych, wygodne, gruba podeszwa, jednak nie jest sztywna. Udany zakup.
5/5
Katarzyna, Szczecin
Super.
5/5
Przemysław, Myszkowice
Ładny kolor, lekkie i dość ciekawe wykonanie.
5/5
Krzysztof, Poznań
Bardzo wygodne świetnie się prezentują i odpowiednia numeraja
5/5
Marek, GDYNIA
Szybko sprawnie ku zadowoleniu klienta, polecam.
5/5
Iwona, Łódź
Świetna bluza, rozmiar M idealny, kolejny udany zakup.
5/5
Szymon, Starachowice
Spodnie wydają się ok beda idealne na ciepłe upalne dni.
5/5
Patrycja, Dębica
Bluza świetnie wykonana, wysoka jakość materiału. Gorąco polecam.
5/5
Robert, Pabianice
Bardzo funkcjonalne.
5/5
Łukasz, Białystok
Bardzo dobra jakość wykonania żadna chińszczyzna. Polski produkt polecam w 100%. Material przyjemny w dotyku czuć miękkość. Obre=jakość. Wspierajmy Polską markę.
5/5
Tomasz, Legnica
Spoko lekko się nosi świetnie nadają się na wiosenne dni
5/5
Mikołaj, Nowy Tomyśl
Super spodnie
5/5
Marcin, Zgorzelec
Polecam zakupy w tym sklepie!!!
5/5
Marcin, Zgorzelec
Polecam zakupy w tym sklepie!!!
5/5
MARZENA, ŻARY
Super jakość , ładny kolor , mąż zadowolony z zakupu .
5/5
Sławomir, Łódź
Solidne spodnie sportowe do wyjścia "na miasto" np na rower na miasto. Jeśli ktoś nie lubi pokazywać się w obcisłych rajtuzach a chce dojechać rowerem na spotkanie ze znajomymi w ogródku to tego typu spodnie są idealne. Doskonale pasują też na górskie wycieczki.
5/5
Łukasz, Slupca
wszystko zgodne z opisem
5/5
Magdalena, Borkowo
super!
5/5
Piotr, Pawłowice
Jak zawsze_ Świetny towar.
5/5
Robert, Wolica
Świetna jakość za dobrą cenę
5/5
Maria, Poznań
Materiał super gatunkowo
5/5
Rafał, Słupca
Super
5/5
Jolanta, Złocieniec
ok super
5/5
Joanna, Szczecin
Bluza bardzo ładna juz kolejna zadowolona z zakupu.
5/5
JOANNA, BRZESZCZE
Super:)Jest piękna
5/5
Anna, Stegna
Bluza bardzo dobrej jakości ,rozmiar idealny ,narzeczony zadowolony ,do tego spodnie dobrałam i narzeczony zadowolony
5/5
Tadeusz, Siewierz
Bluza ok.
5/5
Izabela, Starogard Gdański
Jestem zadowolona spodnie zgodne z opisem dobra jakość materiału polecam
5/5
Krzysztof, Stęszewko
Kolor jasnoniebieski super,wzrost 172 rozmiar M jest idealny,materiał super, szybka wysyłka.Polecam.
5/5
Marek, Wschowa
Fajny kolor i materiał,szybka dostawa,rozmiarówka ok,za te pieniądze warto,polecam
5/5
Piotr, Pawłowice
Bardzo dobry materiał,świetne szycia i fajniy wygląd.
5/5
Sebastian, Skoczów
Dobrze się w niej czuję jest miękka
5/5
Sebastian, Skoczów
Dobrze się w tej bluzie chodzi
5/5
Beata, Bytom
But wygodny
5/5
Darek, Częstochowa
Po prostu zaj***ste. Funkcjonalne kieszenie idealnie leżą, ciekawe zapięcie.
5/5
Sylwester, Giełczyn
Super bluza,super jakosc polecam!!
5/5
Bogdan, Pisz
Super
5/5
Radosław, Węgrów
Bluza fajna jak na zdjęciu, mocny wyrazisty pastelowy kolor, M trochę przyduża, ale ujdzie :)
5/5
Sylwester, Giełczyn
Superrr!!!
5/5
Modest, Giżycko
Bluza męska srebrna? W rzeczywistości jest błękitna.
5/5
Mariusz, Jastrowie
ciepła, przyjemna w dotyku
5/5
Maciej, Toruń
Gorąco Polecam
5/5
Maciej, Toruń
Gorąco polecam.
5/5
Jacek, Zalesie
Polecam
5/5
Czesław, Racibórz
Bardzo dobry wyrób
5/5
Piotr, Kraków
Superrr
5/5
Lesław, Świebodzice
OK w najlepszym wydaniu
5/5
Ewa, Sochaczew
super materiał
5/5
Aldona, Zduńska Wola
Dostawa bluzy super
5/5
Arkadiusz, Poniatowa
Rozmiar ok, bluza z dobrej jakości materiału, miękka w dotyku co sprawia że dobrze się ją nosi. Polecam
5/5
Zbigniew, Wisła
Super kontakt. Towar bardzo dobrej jakości za niską cenę. Polecam
5/5
Robert, Lubawa
Na czas i wszystko dobre
5/5
Andrzej, Kobyłka
Wygodna bluza. Kolor odważnie intensywny.Na chłodniejsze dni.
4/5
Robert, Ostrów Wielkopolski
Rozmiar zgodny z opisem. Wizualnie bardzo ładna bluza. Jakość adekwatna do ceny produktu.
5/5
Joanna, Szczecin
Bluza jest super mąż zadowolony.
5/5
Patrycja, Głowno
Bluza fajna, rozmiar zgodny z tabelą polecam.
5/5
Bartosz, Rząska
Udany zakup.
5/5
Damian, Bełchatów
Świetne są te bluzy, dobra jakość w takiej cenie to rzadkość! Mam dwie i zastanawiam się nad kolejnym kolorem :) Rozmiar M dla 183cm/80kg idealny :)
5/5
Krzysztof, Lublin
Bluza fajna a cena bezkonkurencyjna polecam
5/5
Rafał, Klembów
Fajny żywy kolorek , cena bardzo satysfakcjonująca co do jakości bluzy polecam
5/5
Bartłomiej, Kraków
Bluza fajne, jednak jestem trochę zawiedziony kolorem bo na zdjęciu jest dużo jaśniejszy granat, a po otworzeniu okazało się że granat jest bardzo ciemny, tego odcieniu nie lubię. Jeśli to możliwe powinni zmienić zdjęcie produktu, bo odcień granatu ma znaczenie.
5/5
Ryszard, Poznań
piękny kolor, idealnie dopasowana; bez zmian po praniu
5/5
EUGENIUSZ, CZYŻE
fajna bluza sportowa wygodna cieniutka i ciepła polecam
5/5
Bartosz, Warszawa
Bluza rewelacyjna, bardzo dobra jakość
5/5
Sławomir, Piaski
Fajny kolor. Super się prezentuje.
5/5
Witold, Ciechanów
Fajna bluza
5/5
Kazimierz, Dębica
Bluza miła w dotyku. Zgodne z opisem. Polecam.
5/5
Anton, Warszawa
Kupuje już drugi wzór Świetna bluza. Pięknie leży i bdb jakość
5/5
Barbara, Świętochłowice
Bardzo fajnie sie prezentuje
5/5
Zbigniew, Warszawa
Bluza w kolorze granatowym, bardzo miła w dotyku.Super.Polecam
4/5
Monika, Toruń
Piękny kolor koralowy. Bluza idealna! Niestety szybko się mechaci.
4/5
Monika, Toruń
Świetna bluza. Pięknie leży. Tak jak na zdjęciach. Kolor tez identyczny. Duży minus szybko się mechaci. Po tygodniu noszenia widać już kulki. Gdyby nie to że się tak szybko mechaci byłaby idealna. Ciężko znaleźć tak fajna bluzę bez kaptura. 185cm, 82kg, wyjątkowo długie ręce i psuje idealnie. Zamówiony rozmiar L
5/5
Dawid, Trzyciąż
Polecam
5/5
Piotr, Bilcza
fajny krój, miękka i ciepła warta polecenia bluza
5/5
Hubert, Zagórz
Bardzo fajna bluza, rozmiar dopasowany, jest to fajna lekka bluza, dobrze się jak narazie nksi
5/5
Barbara, Barcice
Bluza super i milutka, wygodna Polecam.
5/5
Barbara, Barcice
Kolor piękny, mąż jest zachwycony.
5/5
Sylwester, Skołoszów
Super kolor i fason
5/5
Tomasz, Otrębusy
Bardzo dobra jakość.
5/5
Beata, Chrzanów
Bluza mięciutka i cieplutka.Materiał spoko rozmiar też.Po praniu nic się nie zmieniło.Dalej trzyma fason
5/5
Wojciech, Mikołów
Ciepła i bardzo wygodna bluza. Materiał wytrzymały i jakościowo na wysokim poziomie!! Daję 5!
5/5
Wojciech, Mikołów
Ciepła i bardzo wygodna bluza. Materiał wytrzymały i jakościowo na wysokim poziomie!! Daję 5!
5/5
Mariusz, Wołów
Szybka dostawa zgodnie z opisem POLECAM
5/5
Ryszard, Kraków
Fajna bluza ,miła w dotyku ,ciepła, kolor taki jak na zdjęciu, rozmiar Ok .Polecam
5/5
MARIOLA, BORONÓW
Bluza dobra gatunkowo kolor nasycony rozmiar tak jak zawsze dobry polecam
5/5
Żaneta, Borne Sulinowo
Super materiał. Kolory khaki i szary melanż sztos! Polecam!
5/5
Zbigniew, Rybnik
Polecam!
5/5
Daniel, Gdańsk
Pudrowy róż kozak, polecam za tą cenę :)
5/5
Teresa, Zabrze-Rokitnica
Dzień dobry .Bluza super-kolor gatunek i rozmiar .Polecam
5/5
Michał, Toruń
Bardzo ładna i dobra jakościowo. Polecam
5/5
Przemek, KONSTANCIN-JEZIORNA
dobra jakościowo bluza,fajny kolor
5/5
Piotr, Pawłowice
Rozmiary podane w tabeli oraz kolor odpowiadają rzeczywistym. Bluza jest miła w dotyku, ciepła i świetnie wygląda.;.
5/5
Ireneusz, Szczecin
Fajna bluza i nie droga
5/5
Paula, Głobino
Fajna bluza pasuje do jeansów. Dla męża jako trochę większego chłopa 193cm/110kg xxl jest ok.
5/5
Tomasz, Otrębusy
Super. Leży idealnie. Przy wzroście 189 rozmiar L
5/5
Wieslaw, Białystok
kolejny udany zakup w tym sklepie.bluza jakosciowo jest bardzo dobra,kolor fantastyczny.cenowo ekstra.polecam dokonanie zakupow w tym sklepie.
5/5
Karol, Sampława
Fajna w dotyku i ciepła bluza. Polecam na chłodniejsze dni bo świetnie się w niej wygląda i jest ciepła.
4/5
Zapytaj o produkt

Jeżeli powyższy opis jest dla Ciebie niewystarczający, prześlij nam swoje pytanie odnośnie tego produktu. Postaramy się odpowiedzieć tak szybko jak tylko będzie to możliwe.

Dane są przetwarzane zgodnie z polityką prywatności. Przesyłając je, akceptujesz jej postanowienia.

Pola oznaczone gwiazdką są wymagane

Zwrot

Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów (Dz.U.00.22.271) możesz zrezygnować z zakupu w ciągu 60 dni od dnia otrzymania produktu bez podania przyczyny.

Warunkiem skorzystania z tego prawa jest:

  • Zwrot produktu w stanie niezmienionym.
  • Wypełnienie formularza LINK i odesłanie go drogą mailową lub pocztą.
  • Przesyłki należy odesłać na adres: ESPIR S.C. ul. Nilskiego-Łapińskiego 46, 18-100 Łapy
  • Zwrot odbywa się w ciągu 14 dni.

Dbamy o Twoją prywatność

Sklep korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zamknij
pixel