• SPODNIE MĘSKIE JEANSOWE JOGGERY P448 - NIEBIESKIE
  • SPODNIE MĘSKIE JEANSOWE JOGGERY P448 - NIEBIESKIE
  • SPODNIE MĘSKIE JEANSOWE JOGGERY P448 - NIEBIESKIE
  • SPODNIE MĘSKIE JEANSOWE JOGGERY P448 - NIEBIESKIE
  • SPODNIE MĘSKIE JEANSOWE JOGGERY P448 - NIEBIESKIE
  • SPODNIE MĘSKIE JEANSOWE JOGGERY P448 - NIEBIESKIE
  • SPODNIE MĘSKIE JEANSOWE JOGGERY P448 - NIEBIESKIE
BestsellerPrzecena
-30%

SPODNIE MĘSKIE JEANSOWE JOGGERY P448 - NIEBIESKIE

Producent: Ombre Clothing
Ocena:
99,00 zł Oszczędzasz 30% (30,00 zł).
69,00 zł
szt.
69 pkt
690 pkt
niebieski

Łatwy zwrot towaru

Kupuj i sprawdź spokojnie w domu. W ciągu 30 dni możesz zwrócić ten towar bez podania przyczyny.
Pokaż szczegóły
30 dni na zwrot
Najważniejsza jest Twoja satysfakcja z zakupów. Zamówione u nas produkty możesz zwrócić w ciągu 30 dni bez podania przyczyny.
Bez stresu i obaw
Dbamy o Twoją wygodę. Dlatego oferujemy Ci wygodny system zwrotów.
Prosty kreator zwrotów
Wszystkie zwroty w naszym sklepie obsługiwane sa przez prosty kreator zwrotów, który daje możliwość odesłania od nas paczki zwrotnej.

Nowoczesne i niezwykle stylowe spodnie, które swym luźnym fasonem imitują wygodny dres. Uszyte z przewiewnej i lekkiej bawełny, która połączona z elastycznymi włóknami elastanu dba o wygodę wykonywanych ruchów. Na uwagę zasługują ciekawie usytuowane szwy łączeń materiałów oraz modne szelki umieszczone przy pasie ściąganym praktycznym sznurkiem. Model posiada funkcjonalne kieszenie: dwie wpuszczane z przodu i dwie naszyte z tyłu. Sprawdzi się przy sportowych i codziennych stylizacjach.

  • Skład: 70% bawełna, 28% poliester, 2% elastan
  • Kolor: niebieski
Opinie użytkowników
Ilość opinii: 55 Średnia ocena: 5.00
Ocena:
Autor: Sylwester, Żary
Jak najbardziej polecam
Ocena:
Autor: Pawel, Ladek
Super spodnie
Ocena:
Autor: Tomasz, Wola Rasztowska
Wygodne ,dobrze dopasowane .Polecam
Ocena:
Autor: Bartłomiej, Łódź
Bardzo wygodne i stylowe spodnie ;D są po prostu super :D polecam gorąco
Ocena:
Autor: Artur, Łódź
Polecam :)
Ocena:
Autor: Łukasz, Pabianice
Super wszystko ok dobrze leżą OCENA 5
Ocena:
Autor: Anna, Warszawa
spodnie bardzo dobrze wykonane, mój syn zadowolony
Ocena:
Autor: Sylwia, Bydgoszcz
Świetna jakość wykonania, bardzo dobrze się prezentują.
Ocena:
Autor: Maciek, Bytom
zajebisty materiał ! polecam Ocena (5)
Ocena:
Autor: Wojtek, Stężyca
Bardzo dobry materiał spodnie leżą bardzo dobrze i są wygodne Polecam zakup jak i sklep
Ocena:
Autor: Mateusz, Sosnowica
Bardzo wygodne, fajny materiał
Ocena:
Autor: Piotrek, Kamień 67
Ok, jest wygoda i moda :)
Ocena:
Autor: Mateusz, Bytom
Wszystko sie zgadza, material dobry ogolnie polecam
Ocena:
Autor: Maria, Tychy
Mój syn Marek prezentuje się w nich super! Wygoda i modny krój. Polecamy ☺
Ocena:
Autor: Marcin, Grudziądz
Wszystko w porządku, polecam
Ocena:
Autor: Mariusz, Staszów
Polecam zakupy 5/5
Ocena:
Autor: Marcin, Konarzewo
jestem zadowolony :) zobaczymy jak po kilku praniach jeżeli będzie wszystko ok będę tu wracał częściej :) narazię 5/5
Ocena:
Autor: Remigiusz, Nowe
Witam spodnie są ok.Polecam
Ocena:
Autor: Bartosz, Łask
Świetne spodnie ,miały zostać wysłane w czwartek i o 8.30 w czwartek miałem już spodnie w domu ,materiał idealny ,wygląd bardzo ciekawy ,uroku dodają szelki.To jest to czego szukałem
Ocena:
Autor: Adam, Jabłonowo Pomorskie
Rozmiarówka lekko nad wyrost w porównania z innymi produktami o tym samym rozmiarze dostępnymi na stronie. Poza tym fajny i przyjemny materiał.
Ocena:
Autor: Renata, Drobin
Rewelacja szybko łatwo wygodnie... Wszystko jak w opisie brawo wy
Ocena:
Autor: Radosław, DRZEWICA
Spodnie super ładniejsze niż na zdjęciu , szelki odpinane , szybka wysyłka POLECAM
Ocena:
Autor: Maria, Kamienna Góra
Spodnie wspaniałe, właściciel zadowolony
Ocena:
Autor: Zbigniew, Mosina
Szybka realizacja zamówienia. Towar w/g opisu. Polecam
Ocena:
Autor: Zbigniew, Przeworno
Fajne spodnie, dobrze się nosi.
Ocena:
Autor: Wojciech, Gierałtowice
Bardzo wygodne spodnie.polecam
Ocena:
Autor: Łukasz, Kraków
Super spodnie, to już trzecie w podobnym fasonie z tego sklepu, zdecydowanie polecam!
Ocena:
Autor: Lukasz, Gniezno
Spodnie swietnie wykonane dopasowane. Bardzo modny fason. Jedynie w gust nie trafily szelki. Wtedy polecam moj sposob mianowicie odciecie. Polecam towar. Jeszcze nie jedna rzecz tutaj kupie. Rozmiary idealnie podane.
Ocena:
Autor: Marek, Wodzisław śląski
Polecam
Ocena:
Autor: Piotr, Czyżew
Naprawdę bardzo dobre spodnie wygodne i ładne polecam!
Ocena:
Autor: Dorota, Prószków
Bardzo fajne spodnie tylko rozmiar M okazał sie za duży i musiałam wymienic. Czekam z niecierpliwością na przesyłkę. Poprostu źle dobralam rozmiar
Ocena:
Autor: Iwona, Ząbkowice Śląskie
Fajne spodnie, dobry materiał, polecam!
Ocena:
Autor: Krzysztof, Mragowo
Polecam 120%!
Ocena:
Autor: Artur, Kłosowo
Polecam wszystkim! Super wykonanie i materiał. Rozmiar pasuje jak ulał. Tabela rozmiarów odzwierciedla faktyczne wymiary. Jedyny sklep internetowy któremu zaufałem i się nie zawiodłem. Na pewno skorzystam jeszcze nie raz.
Ocena:
Autor: Ewelina, Lubsko
spodnie super,material miekki i delikatny ,warto!
Ocena:
Autor: Monika, Dąbrowa Górnicza
ekstra spodnie zadowolenie ogromne mega szybka dostawa zamawiać będę następne pozdrawiam
Ocena:
Autor: Radosław, Lipowa
Spodnie lepsze w realu niż na zdjęciu!
Ocena:
Autor: SYLWESTER, Żagań
Rewelacyjne, niesamowicie dopasowane do ciała i te szelki czyni z tych spodni wyjątkowo ciekawy model spodni, choć mam juz 50-tkę sam sie sobie w nich podobałem...
Ocena:
Autor: Daniel, Józefosław, Polska
Super spodnie
Ocena:
Autor: Jarek, Lubcza
Spodnie jeansowe bardzo na topie w bardzo modnym fasonie .Polecam bardzo ja jestem zadowolony z tych leganckich spodni. ;-)
Ocena:
Autor: Patrycjusz, Tarnowskie Góry
Polecam serdecznie, zakup zgodny z oczekiwaniami !
Ocena:
Autor: Iza, Zielona Góra
Spodnie są super. Fajny materiał, Jakość szycia też super. Prezent się udał :) mój mężczyzna jest zadowolony :)
Ocena:
Autor: Marcin, Barlinek
Spoko
Ocena:
Autor: Bogusław, Skierniewice
Zajebiste
Ocena:
Autor: Norbert, Jelenia Góra
Wszystko w porządku.
Ocena:
Autor: Przemysław, Niechorze
Jestem zadowolony z Państwa firmy. Produkty są bardzo dobre jakościowo. Cieszę się że kiedy mi się nudziło znalazłem przypadkiem link strony. Bardzo Polecam wszystkim zakup ubrań firmy "OMBRE" Jestem również zadowolony z cen i szybkiego realizowania zamówień. Dla mnie Państwa firma zajmuję pierwsze miejsce w rankingu stron internetowych z odzieżą. Pozdrawiam
Ocena:
Autor: Leszek, POZNAŃ
Zgodne z opisem, solidnie uszyte, przyzwoita cena. Jestem zadowolony.
Ocena:
Autor: Kuba, Wydminy
super spodnie ładnie się prezentują w porównaniu do konkurencji
Ocena:
Autor: Miroslaw, Olsztyn
Zajebista sprawa zajebiste spodnie kupiłem jedne a za tydzień kupiłem drugie polecam bo naprawdę dobre spodnie
Ocena:
Autor: Andrzej, Żagań
Bardzo fajne spodnie, jestem zadowolony. Będę ponownie robił zakupy. Andrzej
Ocena:
Autor: Kuba, Janowice

fajne spodenki, jestem zadowolony!

Zapytaj o produkt:

Jeżeli powyższy opis jest dla Ciebie niewystarczający, prześlij nam swoje pytanie odnośnie tego produktu. Postaramy się odpowiedzieć tak szybko jak tylko będzie to możliwe.

E-mail:
To pole jest wymagane do złożenia zamówienia.
Pytanie:
To pole jest wymagane do złożenia zamówienia.
pola oznaczone - To pole jest wymagane do złożenia zamówienia. - są wymagane

Zwrot

Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów (Dz.U.00.22.271) możesz zrezygnować z zakupu w ciągu 30 dni od dnia otrzymania produktu bez podania przyczyny.

Warunkiem skorzystania z tego prawa jest:

  • Zwrot produktu w stanie niezmienionym.
  • Wypełnienie formularza LINK i odesłanie go drogą mailową lub pocztą.
  • Przesyłki należy odesłać na adres: ESPIR S.C. ul. Szosa Ełcka 13, 15-690 Białystok
  • Zwrot odbywa się w ciągu 14 dni.
Rozmiar
  S M L XL XXL
A* 42/52 43/53 44/54 45/55 46/56
B 103 104 105 106 107
C 73 74 75 76 77
D* 28 29 30 31 32

*rozmiar x2

Niniejsza strona korzysta z plików cookie zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować treści lepiej dopasowane do preferencji użytkowników i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.
Zamknij
pixel