Kurtka męska wiosenna C368 - szara

  • Kurtka męska wiosenna C368 - szara
  • Kurtka męska wiosenna C368 - szara
  • Kurtka męska wiosenna C368 - szara
  • Kurtka męska wiosenna C368 - szara
  • Kurtka męska wiosenna C368 - szara
  • Kurtka męska wiosenna C368 - szara
  • Kurtka męska wiosenna C368 - szara
69,00 zł
/ szt.
149,00 zł
54% taniej Oszczędzasz 54% (80,00 zł) Sprawdź koszty wysyłki
69 pkt.
690 pkt.
zielony || moroszary
SuperFair.Shop badge Wysyłamy wszystkie paczki w deklarowanym czasie

Posiadamy wyróżnienie SuperFair.Shop™ w ramach którego nasze wysyłki są codziennie automatycznie monitorowane pod względem zgodności z deklarowanym czasem wysyłki.

Przyznane wyróżnienie oznacza, że nasze przesyłki są wysyłane zgodnie z planem. Dbamy też o Twoje bezpieczeństwo i wygodę.

Łatwy zwrot towaru

Kupuj i sprawdź spokojnie w domu. W ciągu 30 dni możesz odstąpić od umowy bez podania przyczyny.
Pokaż szczegóły
30 dni na odstąpienie od umowy
Najważniejsza jest Twoja satysfakcja z zakupów. Zamówione u nas produkty możesz zwrócić w ciągu 30 dni bez podania przyczyny.
Bez stresu i obaw
Dzięki integracji naszego sklepu z tanimi zwrotami Poczty Polskiej kupujesz bez stresu i obaw, że zwrot zakupionego towaru będzie problematyczny.
Prosty kreator zwrotów
Wszystkie zwroty w naszym sklepie obsługiwane są przez prosty kreator zwrotów, który daje możliwość odesłania do nas paczki zwrotnej.
  • Kurtka męska przejściowa pikowana

  • Kaptur ściągany sznurkami

  • Zapinana na zamek błyskawiczny

  • Dwie kieszenie boczne otwarte wykończone lamówką

  • Emblemat na lewym ramieniu

  • Wewnątrz dwie kieszenie otwarte

  • Skład: warstwa wierzchnia 100% nylon, wypełnienie 100% poliester, podszewka 100% poliester

  • Kolor: szary

Opinie naszych klientów
5/5
Jacek, Warszawa
Ok
5/5
Justyna, Krzywin
kurteczka super i wogóle wszystko na 5+
5/5
Anna, Pisz
Super
5/5
Michał, Poznań
Super kolor i wykonanie... Ale strasznie nie dopasowana i rozmiary odbiegają
5/5
Jolanta, KRAKÓW
Szxzerze polecam wszystkim.
5/5
Staniław, Głogów
Ok
5/5
Beata, Szczecinek
Super.
5/5
Zbigniew, Ciche
Świetna kurtka bardzo wygodna, zgodna z opisem Polecam
5/5
Zdzisław, Łysokanie
Super kurteczka i szybka realizacja zamówienia.
5/5
Małgorzata, Gdów
Kurtka rewelacyjna
5/5
Sylwester, Giełczyn
Bardzo fajna i porządna kurtka polecam.
5/5
Monika, Radziechowy
Szybko, sprawnie i bez zastrzeżeń!
5/5
Monika, Żary
Super kurtka mąż zadowolony
5/5
Anna, Nysa
Kurtka zgodna z opisem, rozmiar prawidłowy. Duży plus za głębokie kieszenie wewnętrzne. Mąż zadowolony
5/5
Henryk, Żory
Jestem bardzo zadowolony z towaru,szybkości dostarczenia,rzetelności,profesjonalizmu w podejściu do klienta...SUPER !
5/5
SYLWESTER, Żagań
To juz 3 kurtka w tej firmie o podobnym fasonie, już ponowny zakup świadczy ,że nie zamienił bym ją na nic innego...polecam!!!
5/5
Kazimiera, Różan
Bardzo dobra jakość, wygodna, bardzo lekka , a przede wszystkim ciepła. Polecam.
5/5
Bogusław, Orły
Bardzo dobry zakup. Dobra jakość w dobrej cenie. Wygodna.
5/5
Anton, Warszawa
kurtka dobrej jakości
5/5
Malgorzata, Chelmiec
super kurtka
5/5
Jerzy, Kraków
Fajny fason,dobry material i wykonanie.Jestem stalym klientem.Czasem sam nie trafię z rozmiarem ale wszystko sie dobrze kończy.Dobra marka i Firma :-)
5/5
Maciej, Chorzów
Kurtka bardzo fajna i solidnie wykonana.polecam.
5/5
Robert, Chrośla
Kurtka ciepła i solidnie wykonana. Rozmiar czy leży idealnie na wzrost 187 105kg wagi. Polecam.
5/5
Artur, Niepołomice
Spoko kurtka
5/5
Andrzej, Łódź
Wszystko ok
5/5
Beata, Wrocław
Kurtka bardzo ładna,polecam !!!
5/5
Bożena, Andrychów
Kurtka bardzo ładna , polecam serdecznie.
5/5
KRZYSZTOF, ŚWIĘTOCHŁOWICE
porządna, ładna, tania, kurtka.
5/5
Tomasz, Błonie-wieś
Super kurtka polecam
5/5
Bartłomiej, Międzylesie
Kurtka fajna. Gruba. Mi wystarczy na zimę
5/5
Ryszard, Kraków
Super kurtka,b.ładnie uszyta i ciepła,dzisiaj przy temperaturze +5 było mi cieplutko.
5/5
Katarzyna, Jerzykowo
Bardzo fajna, lekka ale ciepła kurtka. Rozmiar L idealny dla chłopaka 179 cm, normalnej budowy ciała. Syn mega zadowolony. Dziękujemy :)
5/5
Piotr, Poznań
Towar zgodny z opisem ,błyskawiczna dostawa.
5/5
Magda, Łany Wielkie
polecam zakup tej kurtki, rozmiar zgodny z opisem. Mąż zadowolony.
5/5
RENATA, Grajewo
Fajna kurtka,ciepła.
5/5
Katarzyna, Łódź
Kurtka bardzo ładna i porządna. Za niewielkie pieniądze. Polecam
4/5
Marcin, Kęty
Kurtka fajna,dobrze leży i ciepła tak że daje rade spokojnie do temperatury przynajmniej +5 .
5/5
Patryk, Wrocław
Koledzy zazdroszczą. Polecam, 10/10.
5/5
Krzysztof, Gdańsk
Kurtka bardzo ładna, lekka ciepła, idealna na jesień i chłodniejsze dni.Polecam.
4/5
Zapytaj o produkt

Jeżeli powyższy opis jest dla Ciebie niewystarczający, prześlij nam swoje pytanie odnośnie tego produktu. Postaramy się odpowiedzieć tak szybko jak tylko będzie to możliwe.

Dane są przetwarzane zgodnie z polityką prywatności. Przesyłając je, akceptujesz jej postanowienia.

Pola oznaczone gwiazdką są wymagane

Zwrot

Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów (Dz.U.00.22.271) możesz zrezygnować z zakupu w ciągu 60 dni od dnia otrzymania produktu bez podania przyczyny.

Warunkiem skorzystania z tego prawa jest:

  • Zwrot produktu w stanie niezmienionym.
  • Wypełnienie formularza LINK i odesłanie go drogą mailową lub pocztą.
  • Przesyłki należy odesłać na adres: ESPIR S.C. ul. Nilskiego-Łapińskiego 46, 18-100 Łapy
  • Zwrot odbywa się w ciągu 14 dni.
Rozmiar
  S M L XL XXL
A 70 72 74 76 78
B 55 57 59 61 63
C 44 46 48 50 52
D 68 70 72 74 76
var lam_trk_config = { partner_id : 924498 }; // poniższy kod śledzenia musi być umieszczony PO kodzie zawierającym dane trackingowe (function(d, s, id, partnerId) { var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0]; if (d.getElementById(id)) return; js = d.createElement(s); js.id = id; js.attributes['data-lam-trk-id'] = partnerId; js.src = lam_trk_config.url || '//static.lamoda.pl/tracking/partner_tracking_min.js'; fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs); }(document, 'script', 'bi_trk_inj', lam_trk_config.partner_id));
Niniejsza strona korzysta z plików cookie zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować treści lepiej dopasowane do preferencji użytkowników i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług.
Zamknij
pixel